דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / בעולם שלנו קובעת הכמות

בעולם שלנו קובעת הכמות

אם סביב בעל הסולם היו אנשים שהם בעלי בריתו, הוא לא היה מפחד ממלשינים, הוא היה ממשיך את עבודתו בכתיבת עוד חמישים מאמרים וממשיך בדרך שקבע לעצמו. וכך, במקום זה, הוא היה צריך לעזוב את ירושלים ולעבור ליָפו לאיזו חורבה לעסוק בעבודות בניין.

הוא ממש סבל מחוסר כוח. כי בעולם שלנו קובעת הכמות ולא האיכות. ובמיוחד זה חשוב בימינו כאשר אנחנו מגיעים לתיקון הכללי.

בעל הסולם כתב, שמסוף המאה העשרים התיקון נעשה בזכות הפצת חכמת הקבלה לכולם. לכן ההפצה ההכרחית לנו לא מפני שאנחנו רוצים סתם להגדיל את הקבוצות שלנו, אלא היא הכרחית מפני שבלי זה אנחנו לא נוכל לבנות כלי לגילוי הרוחניות. לכן ההפצה זה בעצם התיקון הפרטי של כל אחד שבזה הוא הולך ומרחיב את הגבולות של חכמת הקבלה.

שאם אנחנו לא נגיע לאותם שש מאות אלף בני אדם, שבכל מיני צורות יהיו שייכים ללימוד חכמת הקבלה, אז אנחנו לא נגיע לעוצמה המינימלית שבה אפשר לגלות את הבורא. התנאים האלה הם אינם תלויים בנו אלא תואמים למבנה המערכת שעליה אנחנו לומדים ב"תלמוד עשר הספירות" וב"פתיחה לחכמת הקבלה". לכן המשימה שלנו היא להתרחב.

כדי להתרחב ולצאת בכל הכוח לכל הכיוונים, עלינו גם להתחזק מול כל אותם החלקים שרוצים ממש להשמיד אותנו מפני שזה מנוגד לאידיאולוגיה שלהם, היכולת יותר להרוויח, יותר להצליח בתוכנית הגשמית. ובכלל כך זה קורה בכל מקום בעולם האגואיסטי הזה, שכל אחד נהנה מזה שהשני פחות ממנו, עד כדי כך שעדיף שהוא לא יהיה קיים בכלל.

לכן אנחנו צריכים להבין, שהפעילות שלנו בהפצה זה לא סתם איזה שהוא תחביב. מי שרוצה להגיע להרגשה של פתיחת העולם הרוחני בינינו הוא חייב להבין שלזה נדרש כלי המתאים במובן הכמותי והאיכותי לאותו האור שצריך להתגלות בו. זה התנאי של חוק השתוות הצורה.

אנחנו רק צריכים להתחזק, שאף אחד לא יוכל לקום עלינו ולנסות להסיט אותנו מהדרך. צריכים להתחזק עד כדי כך, שנוכל להפיץ בגלוי את חכמת הקבלה, ולא בצורה שקטה בכך שאנחנו מסתירים את עצמנו. לשם כך גם אנחנו צריכים להתחזק בפנים, וזה תלוי בעוצמה שלנו בכל הארץ. וכמו כן אנחנו צריכים להתחזק במעגל החיצוני, היכן שיש לנו הרבה אוהדים ותומכים, אנשים שיותר מבינים ומכירים אותנו. ועל ידי הרחבת מעגלים יותר ויותר לרוחב אנחנו צריכים להביא את עָם ישראל לתיקון.

מתוך שיחה על חשיבות ההפצה, 19.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כל נר מחזק את אור האבוקה
גאווה עבור המשימה שלנו
"עורו וקומו!"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest