דף הבית / משבר עולמי / "בן סורר ומורה" חוזר הביתה

"בן סורר ומורה" חוזר הביתה

photo_rav_gh70_228.jpg

מן העיתונות: כל הקונסוליות של ישראל בצפון אמריקה מדווחות על מספר רב של ישראלים שרוצים לחזור הביתה. הסיבה ל "התקף אהבת המולדת" הוא המשבר הפיננסי, שגרם לאבדן החסכונות של רבים. אנשים מספרים, שהם נמצאים תחת איום להישאר ללא קורת גג, מפני שאינם יכולים להחזיר לבנקים הלוואות שלקחו כדי לרכוש את דירותיהם. רובם טוענים, שאינם מסוגלים לרכוש כרטיס טיסה לארץ. התקבלו הרבה פניות טלפוניות בבקשה לסיוע בקניית מזון .

התייחסותי: אומרים "אהבה ורעב שולטים בעולם". במובן הקבלי: או שייסורים דוחפים את האדם למטרה או שהוא דוהר אליה באהבה. כך או כך הוא חייב להגיע למטרה. ובמקרה הנ"ל – מרעב לאהבה. יהיו גם כאלה שלא ירצו לעזוב את אמריקה, בדומה ליהודים שלא רצו לעזוב את גרמניה הנאצית . ייתכן שיהיו גם אותן ההשלכות…

שיעורים על פי כתבי הדור האחרון

שיעורים על פי עיתון האומה

פוסטים קודמים בנושא:

משבר עולמי

תפקיד ישראל

2 comments

  1. חברים אהובים!! אני לא יודעת אם זה נכון לצעוק את זה, אבל אני גיליתי את זה על בשרי: אם באמת באים עם היחס הנכון אל הזולת ובאמת באמת -מעומק הלב רוצים להיטיב לו (היינו לגלות לו את חכמת הקבלה) זה עובד!! אם יודעים להבין את הזולת ולהתכלל ממחשבותיו ורצונותיו- או, אז נפתח הפתח והאור זורם ממך אליו! זה אכן כך וזה בדוק! כאם החשה את בנה ופוסעת עמו צעד צעד. כך נפיץ את החכמה והדיה יתפשטו בעולם כולו. זה כח האהבה שטמון בנו- בואו נגלה אותו יחד!! באהבה, הנקודה.

  2. מצטרפת לאייל.

    עוד נקודה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest