דף הבית / כללי / במקום סמים – העולם העליון

במקום סמים – העולם העליון

photo_rav_gh70_101.jpgשאלתה של נילי חלאד: התנדבתי מספר פעמים במכון לגמילה מסמים וגיליתי שאין בכוחותיי להביא מישהו מהמטופלים למקום של אמונה בעצמו, על מנת להשתקם. מאז שנחשפתי לחוכמת הקבלה, הבנתי יותר ויותר, שיתכן מאוד שחוכמת הקבלה יכולה להיות התרופה לאנשים אלו, כי להבנתי הבעיה העיקרית שלהם היא, אכזבה ושיפוט עצמי קשים מאוד.
חוכמת הקבלה מסבירה לנו שאנו לא אחראים למצב שלנו, אלא שסובבו אותנו כך, כדי שיתעורר בנו הרצון להבין את משמעות חיינו. חוכמת הקבלה גם מלמדת שכל אחד יגיע לכך בקצב שלו ולא נדרש ממנו לעשות משהו ללא רצון, אלא עם הזמן הרצון מגיע ובכל שלב בורא עולם מברך על ההתקדמות ברצון.
נראה לי שאם "בני ברוך" יפנו בצורה מאורגנת למרכזי גמילה כאלה, הם יצליחו להביא את נקודת האור האמיתית לרבים מהמבקשים להיגמל, שיתחברו לחוכמת הקבלה ממקום אמיתי ולא ממקום של פחד. מה דעתך?

תשובה: לצערי כוחותינו לא כל כך רבים, אך אם תמצאי מתנדבים, אנחנו מוכנים ללמד אותם את הגישה הנכונה לאנשים האלה. הרבה נרקומנים לשעבר כבר מעבר למחסום…

זו הצעה לעבודה משותפת – אנו מצפים למתנדבים!

4 comments

  1. מר לייטמן היקר

    לי יש הרבה שאלות.

    לא רק – מה הטעם של החיים. יש עוד.

    למשל, אחד מהדוחפים בחיינו – זה נשים. כבר במה שהן בוחרים אותנו לפי רמת החיים שאנו מסוגלים לספק להן, כבר בזה הן מגדלים את האגו שלנו. וזה נירא די טבעי. כמו בכל החיות.

    בשביל ליהיות כזה תחרותי אני צריך ליהיות עם אגו גדול,  אחרת לא אקבל יאשה טובה ו לא יהיו ילדים טובים וכוי.

    נה עומרת קבלה על זה?

    תודה מראש על תשובה וסליחה על עברית חלשה שלי..

  2. גלית מיכאל

    אני מוכנה להתנדב!!!

    מעניין בדיוק חשבתי על זה לא מזמן…דברי איתי

    michaelmusic@013.net

  3. אני מאוד מעוניין להתנדב כבר השארתי פרטים בחנות הספרים

  4. שאלה נואשת מעומק הלב
    אנחנו מדברים הרבה על התמכרות לסמים אבל יש התמכרויות קשות לא פחות שמשתלטות על הרבה בני נוער וצעירים בניהם אני והיא התמכרות לאוננות. הדבר מאמלל ומצער מאד ואף מביא למחשבות אובדניות . הוא לא מאפשר להיות בזוגיות ולהקים משפחה. אשמח לתשובה והכוונה מוכן לכל פתרון.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest