דף הבית / קבלה ומדע / טבע / במלחציים של הטבע

במלחציים של הטבע

laitman_75_70.jpg

שאלה: ליד מוסקבה משתוללות שׂרפות, אנשים בורחים ממוסקבה, הולכים עם מסכות גז. בהודו ישנן הצפות, בסין מפולות עקב גשמי זעם. האם ניתן לתקן את המצב הזה?

תשובתי: הטבע לוחץ אותנו במלחציים מכל הכיוונים, כדי להוכיח לנו את העובדה הפשוטה: אנחנו נמצאים בתוכו, אנחנו מאוד קטנים, אנחנו קיימים בתוך ספירה מזערית, כולנו תלויים זה בזה ותלויים בטבע החכם, הסובב והחובק אותנו (הבורא). אנחנו חייבים למצוא את הסיבה היחידה לכל הצרות שלנו, ולהבין שעלינו לעשות רק דבר אחד בכדי למנוע את האסונות הגלובאליים.

מובן שאת דליפת הנפט באמריקה, התפרצות הר הגעש באיסלנד, השריפות ברוסיה, הצונאמי וההצפות באסיה ובאירופה לא ניתן לכנות כאסונות מקומיים ואזוריים, זוהי השפעה ופעולה גלובאלית של הטבע על כולנו. ללא צל של ספק, כך זה יימשך ואף אחד לא יוכל להישאר בצד ולהרגיש את עצמו בטוח.

כאשר פרץ המשבר הפיננסי בארה"ב, ברוסיה שׂמחו וחשבו שהדבר נוגע רק לאמריקאים ושלהם זה לא יקרה. קוצר הראייה הזה התגלה לאחר מספר שבועות בחשבון הבנק שלהם! התפרץ הר געש באיסלנד? מה זה נוגע לי? שכולם יתפוצצו, אך לא! זה השפיע על כולם גם על השרפות וגם על ההצפות. ולפנינו עוד חורף קרב ובא…

בסופו של דבר עלינו להבין שכדור הארץ הוא עגול, אנחנו חייבים להתאחד יחד וביחד לחשוב על ההישׂרדות, על הישארות בחיים. הבורא או הטבע, זה אותו הדבר, הוא בעל חכמה, בעל רגשות, כיוון ומטרה, הוא יחייב אותנו להפוך להיות "ילדים טובים". נקווה שאנחנו נבין זאת במהרה ונחכים.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 08.08.2010

רשומות קודמות בנושא:
חיים על הר געש לוהט
הטבע מאיים להתפוצץ

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest