דף הבית / כללי / במי מעוניינת קבוצת בני ברוך

במי מעוניינת קבוצת בני ברוך

thumbs_07_100_wp1.gifשאלה: לפי איזה קריטריונים אתם נותנים רשות לאדם להצטרף לקבוצה המרכזית שלכם, שאותה אתה מלמד באופן אישי?

תשובה: הקבוצה הפנימית של בני ברוך מורכבת מגברים בלבד. ניתן לחלק את כל הגברים בעולם, באופן עקרוני, לסוגים הבאים:

– פסיביים אישית, פסיביים חברתית,
– פסיביים אישית, פעילים חברתית,
פעילים אישית, פסיביים חברתית,
פעילים אישית ופעילים חברתית

לפי דעתי, לסוג האחרון בלבד יש מקום בקבוצה שלי, משום שזו היא לא רק קבוצת המתקנים את עצמם, זאת אומרת "פעילים אישית", אלא כל אחד מהם וכולם ביחד חייבים לעסוק בהפצה, זאת אומרת, להיות "פעילים חברתית". זה תלוי בטבע האדם.

פעילים אישית – אלו שרוצים לתקן את עצמם, לממש את "הנקודה שבלב" – לאנשים האלה אנחנו מפיצים.

אנו מעוניינים באנשים, שבנוסף לבחינה האישית, פעילים גם חברתית – זאת אומרת, מלבד התיקון העצמי, יש להם נטייה לעזור לאחרים, שזו היא פעילות חברתית, ואותם אנו מזמינים אלינו.

"פסיביים אישית, פעילים חברתית" – לא רוצים לשנות את עצמם, אלא רק רוצים לנצל את הזולת לטובת עצמם – אלה הם אנשי פוליטיקה וכדומה.

"פסיביים אישית, פסיביים חברתית" – זה הרוב האינרטי (95%) של האוכלוסייה.

אצל נשים החלוקה היא שונה במקצת – בין אלה ה"פעילות אישית" ישנו אחוז יותר גבוה של "פעילות חברתית", בהשוואה לגברים! אנו ממליצים להן ללמוד דרך האינטרנט ולקחת חלק פעיל בהפצה יחד עם הגברים.

One comment

  1. שלום לכולם.

    שאלה: האם הצורך שלנו (הנשים) ליצור ולפתח את נושאי הקבלה השונים ,עבור הנשים בעולם אינו נובע אף הוא מאגו- ואולי אפילו מקנאה ורצון גדול להשתוות לגברים כפי שהיה עד כה מראשית האנושות. ז"א האין אנו מעתיקות במובן מסויים את התהליך האינושי שהתרחש לנשים עד היום מול הגברים בעולם ומשליכות אותו על גבה החשוב של הקבלה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest