דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אני רואה אתכם בעולם הבא

אני רואה אתכם בעולם הבא

שאלה: יכול להיות, שהחברים הם גדולים ומרגישים את משמעות המושג "מרכז הקבוצה", "לב אחד". אבל מה לעשות אם אני לא מרגיש את זה ולא יודע לעבוד נכון?

תשובה: זה מתברר בעבודה הדדית. אתה צריך להתחיל לראות את החברים דרך מרכז הקבוצה, מחוברים יחד. יכול להיות שהם בעצמם לא יודעים את זה ולא מבינים, אבל אתה תראה שהם באמת כבר נמצאים בקשר רוחני.

אתה צריך לראות את המצבים המתקדמים שלהם, וזה תלוי ברצון שלך לראות אותם כאלה. נניח, שאני רוצה לראות אתכם מוצלחים, כי הרי אתם כמו ילדים שלי, ולכן אני כך רואה. אבל זה בגלל הדאגה, הרצון, שאתם תשיגו את זה. לכן אני מזהה את הצורה העתידית שלכם.

לראות את החברים מוצלחים, זאת אומרת, לראות אותם מחוברים ומגלים את הבורא כדי לעשות לו נחת רוח, כלומר לראות אותם נמצאים במצבים רוחניים.

את כל המציאות צריך לראות כמערכת אחת. העולם הגשמי והעולם הרוחני אינם קיימים בנפרד – זו אחדות אחת. הכול תלוי רק בעיניו של המתבונן.

הבורא מתגלה בין החברים, זה אומר שביניהם פועל הכוח של השפעה הדדית, זה הכול. הבורא מתגלה רק בקשר הנכון בינינו. זה נקרא "בורא". ובקשר הזה אנחנו פונים לאותו הכוח.

הוא לא נמצא בשום מקום אחר. אסור לתאר ולדמיין אותו כנמצא באיזו מציאות אחרת, רק בינינו. לבורא אין צורה. יש איזה "עצמותו" בלתי נתפס, אשר מתגלה אם אנחנו מספקים לו מערכת לצורך גילוי. אם כל המרכיבים מחוברים נכון, אז אנחנו מגלים אותו.

כאילו יש שדה מגנטי או אלקטרוסטאטי, ואם אנחנו נבנה מערכת לגילוי השדה הזה, אז המערכת הזאת תתחיל לעבוד: נדלקות מנורות, מסתובבים גלגלים. הרי אנחנו הרכבנו נכון את המכונה הזאת ועכשיו היא קולטת את הכוח של השדה שנמצא סביבו, האנרגיה השחורה.

אנחנו חיים בעולם של האנרגיה הזו שמתגלה בו בצורות שונות נמוכות יותר, כגון כוח הכבידה וכוחות פיזיים אחרים. אבל אנחנו רוצים לגלות את הכוח הראשוני שבו טמונה המחשבה העליונה והרצון ולא התוצאות, השדות הפרטיים האלו.

השדות הללו מתגלים בתוך החומר, כי החומר כבר מאורגן בצורה כזו. לכן, כשאנחנו חוקרים את החומר במישור הגשמי, אנחנו מגלים את התוצאות האלה על פני כדור הארץ וביקום. אבל כשאנחנו עולים לרמה אחרת של החיבור של החומר, אז מגלים שדה אחר. זה נקרא שהשוכן שורה בתוך השכינה.

מתוך השיעור על פי המאמר מתוך הספר "שמעתי", 20.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כדור מוּתָךְ
בניית השכינה
כיצד לראות את העולם האמיתי?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest