דף הבית / קבלה ומדע / אנטי חומר אמיתי, באנטי עולם!

אנטי חומר אמיתי, באנטי עולם!

מתוך מאמר דעה: "חומר ואנטי חומר התגלו כתמונת ראי מושלמת זה של זה, אם נאמין להודעות של המדענים שערכו ניסויים והעמיקו עוד יותר את החידה של אי השוויון של חומר ואנטי חומר ביקום.

כל חומר מורכב מפרוטונים, ניטרונים או אלקטרונים. לחלקיקים האלה יש הקבלות הידועות כאנטי חלקיקים, אנטי פרוטונים, אנטי ניטרונים ופוזיטרונים, שהם בעלי אותה מאסה, אבל יש להם מטען חשמלי הפוך (למרות שלניטרונים ואנטי ניטרונים יש מטען ניטרלי, כל אחד מהם מורכב מקוורקים, שהם בעלי מטען חשמלי חלקי, והמטענים של הקוורקים הללו שווים והפוכים בניטרונים ואנטי ניטרונים). היקום הידוע מורכב מחומר רגיל. התעלומה העמוקה היא: למה היקום אינו מורכב מחלקים שווים של חומר ואנטי חומר, ואם חומר ואנטי חומר מתגלים כתמונת ראי זה של זה, אז לא היה צריך להישאר בכלל שום חומר, כי חומר ואנטי חומר משמידים זה את זה כאשר הם מתנגשים. פיזיקאים חושדים שההפרש בין כמות החומר והאנטי חומר ביקום, היא תוצאה של איזשהו הפרש בין תכונות החומר והאנטי חומר, אבל איזה? בינתיים לא ידוע".

חשוב לי להזכיר, כי ביסודו של אנטי חומר לא נמצאת תכונה הפוכה לחומר, אלא רצון הפוך "אגואיזם – אלטרואיזם", לא למשוך – לדחות, מפני ששתי התופעות נובעות מרצון אחד לממש את עצמו באופן מועיל, למלא את עצמו, להפוך ליותר יציב וכולי… אנטי עולם אמיתי, נמצא רק באנטי התכונות שלנו. כי גם העולם שלנו מורגש רק בתכונות שלנו, ואם אנחנו לא קיימים, אז גם העולם שלנו לא קיים! והאנטי חומר שנחקר על ידי הפיזיקאים, הוא אנטי חומר לפי ההגדרה שלהם, ולא אנטי חומר אמיתי.

One comment

  1. גרשון אדלשטיין

    הנושה מרתק אותי, אך איני ייודע מספיק פיזיקה כדי להבין את הסבריך, או אולי חומר ואנטי חומר שייכים להגדרה של מדענים שאינה חשובה כלל לחיינו ללהתפתחותנו. תודה רבה, ברכות חמות

    גרשון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest