דף הבית / המשבר ופתרונו / אנחנו אבודים? – לא!

אנחנו אבודים? – לא!

שאלה: חלק מהאוכלוסייה שותים אלכוהול, חלק צורכים סמים, חלקם פנאטיים, חלקם לא רואים כלום חוץ מהרעיון שלהם, חלקם נמצאים בשנאה ובחששות, חלקם חושבים רק על מין, חלק חולים וחושבים רק על הבראתם, חלקם נשלטים לגמרי על ידי הכסף או השליטה.

ואחדים נדירים, שמרוכזים מחוצה להם ומכוונים לעשות טוב, בודדים! עליהם מושתתים כל החיים. תגיד לאדם שדואג רק לבריאותו או למין, בוא נחשוב על כדור הארץ, אתה יודע מה הוא יענה? תנסה. האנושות נמצאת בנקודת קבלת החלטה. או שהיא תושמד, או שתתחיל לאט לאט לתקן את מצבה. עוד קצת, ונקודת האל-חזור תעבור. ואנחנו יכולים רק לשלוח לכדור הארץ ולאנושות את אהבתנו ואיחולי בריאות ושום דבר יותר?…

תגובתי: אינך לוקח בחשבון שתי נסיבות:

1. את העולם מנהל הכוח העליון בהתאם לתוכנית ומטרה משלו, שעליה אנחנו יכולים להשפיע. הוא מוביל אותנו למטרה, לתיקון שלנו, בהשתוות אליו, או על ידי ייסורים או באופן הכרתי, בטוב, וזה בהתאם להתנהגות שלנו.

2. על ידי ההתנהגות שלנו, אנחנו (1%) משפיעים עליה פי כמה וכמה יותר חזק, מאשר ההשפעה השלילית של ההמונים (99%), בתנאי שאנחנו נפעל בצורה נכונה, בשיתוף.

ידיעות קודמות בנושא:
איזון בדרך של אהבה
המשבר הפיננסי – עדיין לא הנורא ביותר?
להתחבר כדי לשרוד

One comment

  1. אם אתה אומר להקשיב ל 99 ולקלוט את הרצון שלהם אז מממה שאני קולט כל עוד לא פגעת בכדורגל שלהם ומסי משחק בליגה בינ לאומית וכל עוד יש אוכל במקרר, וברוך השם לא היתה רעידת אדמה רצינית כזו שתערער על ה חיים שלהם הכל בסדר- הוא אומר שתחשוב על מה ומי שאתה רוצה אותו מענין רק מה שמעבר לאף הקטן שלו וזהו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest