דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אמצעי הריפוי של גוף חולה

אמצעי הריפוי של גוף חולה

שאלה: כדי להפיץ את השיטה האינטגרלית לאנשים עם כל מיני מחלות שונות, צריך להכין עבורם הנחיות מיוחדות. על סמך אילו מקורות עדיף להכין את ההנחיות האלה?

תשובתי: ההנחיות על שיתוף הפעולה ההדדי של האנשים ביניהם, צריכות לנבוע מתוך ההרגשה, ההשגה, של האינטגרליות של העולם, אינטגרליות של החברה האנושית בתוך העולם.

הטבע הדומם, הצומח, החי וה"מדבר" מהווה "ספירות", שכביכול מוכנסות זו בתוך מזו. ספירת ה"מדבר", היא הפנימית ביותר. היא תלויה בכל האחרות, אבל יחד עם זה היא משפיעה מבפנים על כל הספירות שסובבות אותה.

נניח, שאנחנו עשרה אנשים ואנחנו כל הזמן משתדלים לשחק באינטגרליות, בקשר הדדי כולל, במערכת אנלוגית, הדומה לגוף הכללי. "בואו נתחלק בינינו: אתה תהיה אצבע ימנית, אתה אצבע שמאלית, אתה רגל ימנית, אתה רגל שמאלית, וכולי. ועכשיו אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו לגוף אחד. איך אנחנו נפעל בשיתוף פעולה הדדי בינינו?".

אנחנו מבינים, שהכול מנוהל על ידי מקור אחד, לכן אנחנו צריכים להרגיש זה את זה: אני לא יכול להזיז את היד לכיוון אחד ומישהו לכיוון אחר, כי הכול נובע ממחשבה אחת, והכול צריך להיות מוסכם. לזה אנחנו צריכים להגיע.

ההסכמה נבנית על כך, שאנחנו נותנים אישור זה לזה, אנחנו ידידותיים זה כלפי זה, כל אחד צריך להשפיל את עצמו כלפי הגוף הכללי, מפני שכל איבר שלו מציית לכל המערכת. אין כזה איבר, שלא היה פועל בסנכרון עם כל האחרים. אפילו המוח, שמנהל את הכול, נמצא בכניעה עוד יותר גדולה כלפי האיברים האחרים, דווקא מפני שהוא צריך לדאוג לכולם, לקחת את כולם בחשבון.

כך אנחנו מסבירים לאנשים חולים, מה זה אומר קשר הדדי. בדיוק כפי שמסבירים לילדים משהו חזותי בדוגמה ספציפית, כך גם אנחנו מסבירים להם הכול בהדגמה על הגוף שלהם, שאותו הם מכירים די טוב, מפני שבדרך כלל הם מתעניינים מאוד בדקויות של המחלות שלהם. באופן כזה, אנחנו מרכיבים מכל החולים גוף בריא אחד.

כי אם הם יהיו מקושרים ביניהם בצורה נכונה, אז כל אחד מהם יבריא בזכות הקשר הנכון. כלומר המערכת הכללית הזאת, הגוף האחד הזה, שמוצג בצורה כזאת, יבריא כל אחד מהחלקים שלו.

מתוך שיחה מס' 4 בנושא "רפואת העתיד", 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
במקום רפואה מְרפאה
ריפוי על ידי עלייה מעל לאגו
הבראה בזכות סביבה נכונה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest