דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אם התכוונת לקפוץ גבוה יותר…

אם התכוונת לקפוץ גבוה יותר…

את ההכנה שלנו לכנס "קבלה לעם" העולמי התחלנו הרבה חודשים קודם לכן, אנחנו חשנו מראש כיצד נתחבר בינינו, שנשבור את האגו שלנו, נשיג איחוד. ברוחניות תמיד חייבים לשאוף לשלמות, לא ניתן לשאוף לפחות מזה. כי אם אתה רוצה לקפוץ על השולחן, אתה חייב להכין את עצמך לכך שעליך לקפוץ גבוה יותר ואז אתה תמצא את עצמך על השולחן. וכך זה בכל.

בכנס הצבנו לעצמנו מטרה, להגיע לגילוי הבורא. מובן מאליו שזו חייבת להיות המטרה שלנו יום יום. אך הפעם אנחנו מאוד השתוקקנו לזה, ולכן עשינו צעד גדול קדימה. רכשנו סטאטוס חדש, יצרנו כלי חדש שבו כבר התגלתה הרגשה של איחוד, של המטרה, וכמו כן הרגשה של כיצד להשיגה.

אחדים הרגישו שהתקרבו לזה יותר, אחרים פחות. מישהו הרגיש את זה מצד הכלים ומישהו הרגיש כבר מצד האורות. ישנם אנשים שהרגישו עד כמה הם עדיין לא נמצאים בזה, הם השיגו את הכרת הרע, הם גילו כמה עוד יש להם לתקן. חווינו יחדיו המון מצבים שונים. גילינו שהסביבה, כשהיא משפיעה על האדם, היא יכולה לעשות איתו כל מה שהיא רוצה, כי הרי האדם נתון לגמרי להשפעתה. כמובן שעדיין חסרה לנו השפעה קבועה מצד הסביבה, וכמובן שעדיין איננו מסוגלים לבטל את עצמנו ביחס אליה. וכמובן, שמהסביבה עדיין לא נובע כוח כזה גדול, שיקבע לכל אחד לֵמָה בדיוק הוא צריך להיות מכוון. אך ללא ספק, נוצר בינינו קשר. ואני חושב שבזמן הקרוב נתחיל לגלות בו יותר ויותר מילואים.

מתוך השיחה המסכמת בכנס "קבלה לעם" העולמי, 11.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
שהאור ימשיך את עבודתו
אנחנו קיבלנו הזדמנות לעלות!
להרגיש את החיים הרוחניים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest