דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אל תשאירו כתמים לבנים על בד התיקון

אל תשאירו כתמים לבנים על בד התיקון

שאלה: אם התיקון מתחיל מבני אדם שיש להם "נקודה שבלב", אז מדוע אנחנו כבר עכשיו פונים לאנושות?

תשובתי: אנחנו פועלים במקביל בשתי "חזיתות", מפני ש"ישראל" ו"אומות העולם" שאין להם "נקודה שבלב", יוסיפו לנו את החסרונות הדרושים, שעל ידם אנחנו נבין איך לתקן את עצמנו כדי להיות מתואמים אליהם.

זה דומה לזוג נשוי ללא ילדים, הם עדיין לא נחשבים זוג, הם לא משפחה אמיתית. כי שום דבר לא קושר אותם זה לזה. בעיקרון, הם בעצמם עדיין ילדים על אף שהתחתנו. דווקא הילדים המשותפים מחייבים את הילדים לגדול, הופכים אותם להורים.

כך זה גם אצלנו, אם לא ניקח על עצמנו את העבודה של החוליה המקשרת שנמצאת בין הבורא לבין "אומות העולם", לא נוכל להיות "ישראל". רק הביצוע של המשימה הזאת מכוון אותנו ישר- אל. ולכן חייבים לייצב את כל התמונה כדי לגשת לתיקון עצמי. כי "סוף מעשה במחשבה תחילה", אנחנו זקוקים לכל התוכנית כבר עכשיו.

לא במקרה בעל הסולם נסע בשנות ה- 30 לפולין, כדי לבדוק האם אפשר לעורר לתיקון את הפועלים המקומיים. כאילו שבארץ-ישראל הכול כבר היה מסודר והיו חסרים רק הפולנים.

התמונה צריכה להיות כמה שיותר שלמה. אנחנו לא נבין איך לתקן את עצמנו, אם לא נצא אל העם, גם בישראל וגם בעולם. כך גם הילדים "מחנכים", מייצבים את ההורים. הקשר עם אלה שהדאגה שלך נדרשת להם – מייצב אותך, מראה איזו התארגנות פנימי אתה חייב ליצור.

מתוך שיעור על מאמר "הערבות" של בעל הסולם, 05.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
בעלי החוב
תפקיד ישראל כלפי העולם
חיכינו, וזה הגיע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest