דף הבית / המשבר ופתרונו / אל תנסו לברוח מהמשימה!

אל תנסו לברוח מהמשימה!

laitman_2002_usa_154_wp.jpg

שאלה: מדלתות הבתים תולשים את המזוזות, על האספלט מציירים צלבי קרס, יכולים להשתמש באלימות פיזית רק מפני שאתה יהודי. המציאות הנוראית החדשה הזאת, פרצה לתוך חיינו הכל כך בטוחים ושלווים במהירות כה רבה, שאנחנו אפילו עדיין לא מאמינים במה שמתרחש, ומתוך ההלם לא יודעים כיצד להתייחס לזה. לצורך המחשה ראו לינק.

תשובתי: היום הכול מתרחש הרבה יותר מהר, מה גם, שההאצה של האלימות גוברת מיום ליום, מה שאתמול היה כאירוע נוראי, היום הוא נהיה יותר אכזרי, האירועים של אתמול הופכים לרגילים ומתרחשים אירועים הרבה יותר נוראיים.

הסיבה לכל זה מתוארת על ידִי במאמר שפורסם בעיתון "ניו יורק טיימס" בתאריך 20.09.2014. לפחות מחצית מהיהודים האמריקאיים אינם מרגישים שום קשר לישראל, מצטערים שהם בכלל יהודים, לא מבינים את המשמעות של האומה שלהם, בורחים ממנה, בכך ששואפים להתמוסס. אבל לעָם היהודי יש משימה! – ולכן, אף אחד לא יברח מהעָם שלו, כמו שעשו בעבר מייסדי הציונות.

לכן, דווקא התרחקות מהעָם שלהם וממשימתו מזמינה תוצאות אכזריות מצד האנטישמים, הפונדמנטליסטים האסלאמיים, ואחרים. אבל ברגע שאנחנו נתחיל להשתמש נכון בחכמת הקבלה ולבצע את המשימה שלנו, הם יירגעו, כמו שנאמר, שדווקא פרעה מקרב את היהודים לבורא.

ידיעות קודמות בנושא:
על אנטישמיות באמריקה
לפי תוכנית הטבע
עָם לפי אידיאולוגיה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest