דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / אל תמשכו זמן, תתכללו בכנס עכשיו!

אל תמשכו זמן, תתכללו בכנס עכשיו!

שאלה: נקודת הכנס תיוולד ברגע הראשון של הכנס. אבל אני יודע על עצמי, שלא תמיד מצליחים מייד להיכנס לתוכה, צריכים בהכרח לעבור איזה שהם מצבי ביניים. איך אפשר לצמצם את הדרך הזאת, איך אפשר להיאחז בנקודה הזאת כדי להפוך למקור אמיתי של חשיבות עבור החברים?

תשובתי: אני חושב שזה צריך להופיע כבר בזמן ההכנה לשיחה הראשונה, ולא כשאנשים יושבים ושומעים את ההרצאה שלי. בשום פנים ואופן לא! הם צריכים להתחיל להתכלל ביניהם לפני כן.

אם אתם מתכוננים להיכלל בכנס כעבור חצי יום או כעבור יום, זה לא עסק. צריך להשקיע את כל הכוחות ולהתכונן כך, שאתם תגיעו לשם כבר "חמים" ומייד תתכללו בזרם הכללי, בהתפעלות ובהתרגשות הכללית, אחרת אנחנו סתם נפסיד זמן.

לא כדאי למשוך את עצמך כך שכאילו אתה בא ועד הערב מכוון את עצמך, ויכול להיות רק מחר. אנחנו לא נספיק להרגיש, והכול יסתיים. להיפך, צריך "לחדור" ולהיות בכזה קצב, כדי שמצבים חדשים כל הזמן יבואו אלינו.

לכן אני מאוד מבקש מכם, בשום פנים ואופן אל תמשכו זמן.

בשביל מה אנחנו עושים היום את כל זה? – רק כדי שאתם תהיו מוכנים הרבה יותר ובצורה טובה יותר, תגיעו לכנס ולא תחשבו: "אתכלל אחר כך, כשאכיר הכול בהדרגה". אין זמן לזה! אתם צריכים להגיע לשם מוכנים לגמרי, ומייד להתכלל מחצי מילה. אני מאוד מבקש מכם.

אותו הדבר גם כלפי כל החברים שלנו שנמצאים איתנו בקשר וירטואלי, אל תירתעו! אם אתם יושבים מול המסך, תנסו "להיכנס" לתוכו עם כל הנשמה ואל תתעסקו בדברים אחרים. אתם צריכים לבקר את עצמכם כפליים, מפני שיכול להיות שלא יהיה אף אחד לידכם, אתם לבד.

לכן, תכינו את כל מה שצריך מראש: לשתות, לאכול, ולא להתנתק מההרצאה עם הסדנה, שנערכות במשך שעתיים וחצי. לא להתנתק! פשוט תשבו וזה הכול, כאילו שאתם יושבים במרכז האולם שבו נערכת ההרצאה. אני סומך על הרצינות שלכם, על ההבנה באיזה מצב נמצא העולם, נמצאים כולנו.

זהו אירוע חשוב מאוד לא רק עבורנו, אלא גם עבור העולם כולו, מפני שבזה תלוי עד כמה אנחנו נלך בדרך הנכונה: בזירוז התהליך וריכוכו או בדרך איטית וגסה. הכול תלוי עכשיו בנקודת המפנה. הייתי אומר, שהכנס הזה הוא היסטורי במשהו.

מתוך שיעור יסודות הקבלה, 12.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
בואו סוף כל סוף ניוולד
כנס: ההכנה לאיחוד הכולל
כנס חרקוב: "הזמנה לגילוי העולם הרוחני"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest