דף הבית / משבר עולמי / אי אפשר לעבור על חוקי הטבע!

אי אפשר לעבור על חוקי הטבע!

photo_rav_gh70_145.jpg

שאלה: המקובל הגדול, "בעל הסולם", קורא לא להפר את חוקי הטבע כאילו הם סוג של דיני תעבורה. אם חוקי הטבע הם דיני תעבורה, השאלה היא היכן אפשר לעבור במקום אסור או לצאת לנתיב הנגדי.
האנושות, למשל, מפרה את החוק של כח כבידה מאז תקופתם של האחים רייט. יחד עם זאת, החוק בכל זאת פועל, ואנחנו רק עוקפים אותו. אולי אפשר להכריז על רשימת החוקים של הטבע, או שרק המקובלים יודעים אותם?

תשובה: בכל המקרים של הפרת חוקי הטבע, האדם עצמו, בהתנהגותו, מושך עליו תגובה שלילית – אפילו עד כדי מוות.

מה בנוגע להפרת החוק של התנהגות החברה הגלובלית? חוק זה לא התגלה עד לזמננו כחוק של הטבע, הוא מתחיל להתגלות רק עכשיו כי יצאנו לשלב האחרון של ההתפתחות שלנו – לדרגת ה"אדם", לפני כן עברנו את השלבים של הרמות דומם, צומח וחי בתוכנו.

חוקי הטבע נוקשים יותר מדיני התעבורה, משום שהטבע אינו יודע רחמים ודורש תשלום לפי החשבון. אנחנו לא יכולים לעבור על חוקי הטבע, אנו יכולים ללמוד אותם ולהשתמש בהם בצורה הנכונה – כך גם במקרה שלנו – הגלובליות מחייבת אותנו להתאחד, כדי שנתאים לכוחות השולטים של הטבע.

במידה ונעשה כך, נשתמש בחוק של הטבע לתועלת שלנו. אם לא נתנהג באופן גלובלי, נתרסק כמו המטוסים הראשונים, שהיו בנויים בצורה לא מוצלחת – עד שנלמד כיצד להשתמש בחוקי הטבע בצורה הנכונה!

פוסטים קודמים בנושא: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest