דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך לחייג ל"שמיים"?

איך לחייג ל"שמיים"?

שאלה: אם בזמן כנס "קבלה לעם" העולמי תוקף אותי הרצון לקבל, אני מרגיש אפיסת כוחות ו"נופל" למטה, על איזה כפתור מצוקה ללחוץ, למי להודיע ?

תשובתי: את מספר החירום, כל אחד יקבל בכניסה לכנס. ואיך לחייג ל"שמיים"? – אני לא חושב שיש לזה שייכות ל"שמיים". "שמיים" זו המדרגה הבאה, וזה אומר שזו קבוצה מלוכדת יחד שאני מתאר לעצמי שהיא נמצאת בערבות ובשלמות. והיא באמת קיימת במצב כזה, ואני יכול להיות מחוצה לה או גם כן לדמיין את עצמי בתוכה.

"שמיים" זה רצון/כלי כללי משותף של מדרגה יותר עליונה. זה כולנו יחד, רק יותר מלוכדים. אין רוחניות במצב מוכן, אנחנו בונים אותה. לא קיים שום דבר לפנינו. קיימות בנו רשימות שמתעוררות בהדרגה. אך הן רק מתעוררות, ואתה יוצא לכל מיני מצבים ובונה אותן לפי הרצון והכוונה שלך. אנחנו בעצמנו יוצרים עולמות ומדרגות. לפני הפעולות שלנו, קיימים רק נתוני מידע, רשימות שמהן אנחנו בונים מדרגות. אך אין עולמות לפנינו. לכן אתה יכול לתאר לעצמך את המצב הבא רק בצורה של יתר התלכדות של הרצון/הכלי המשותף שלנו. ואליו תפנה – וזה נקרא "שמיים". והם יענו לך: "רוצה – תתקרב, לא רוצה –תישאר…". זה נכון שהאדם אינו יכול להוציא את עצמו מבית האסורים, אבל הוא צריך לבקש, לדרוש, להשקיע מאמצים, כדי שיעזרו לו.

אם אדם אינו משתדל להיות עימנו בקשר, אז הוא אינו מקבל הזדמנות להתקדם. אם אתה שואל: "ממי לבקש עזרה?", אז על זה נאמר: "את אחיי אנוכי מבקש" – איחוד.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 4.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
איחוד זו עבודה רוחנית
שלושה ימים בגמר התיקון
שום דבר אינו מתגלה בצורה מוכנה

One comment

  1. אילנית לוי

    משפט החיים: "את אחיי אנוכי מבקש"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest