דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך להיכנס למציאות רוחנית?

איך להיכנס למציאות רוחנית?

אנחנו נמצאים במצב של "הסתלקות" מהרגשת הבורא, מהעליון, מהעולם הרוחני, במציאות זמנית שמשתנה בהתאם להשפעת חוקי הטבע. אנחנו יכולים לעלות ולעבור ממציאות גשמית למציאות הרוחנית שהיא מעל זמן, תנועה ומקום.

האגו מחזיק אותנו בהרגשת העולם הזה שמזמן לנו בעיות ואי נעימויות, שמאלצים אותנו לחשוב על שינוי המצב שלנו. הוא מעורר בינינו יחסי אגו, אשר מביאים אותנו לצורך בעלייה, לתפיסת העולם מעל הדעת. המעבר מהעולם הגשמי לעולם הרוחני, אפשרי אם האדם חושב לא על עצמו, אלא על מה שטוב לקבוצה, לעשיריה, לאנושות. מי שמזדהה עם אחרים, שמחוצה לו, מתעלה מעל האגו, לתפיסת הרצון המשותף, בינו ובין האחרים, ל"נשמה".

המעבר מתפיסה מציאות גופנית לרוחנית נקרא עלייה מהרגשת האדם הפרטי לתחושה משותפת בקבוצה, להרגשת "אני" בתוך "אנחנו", כמה שה"אנחנו" גדול יותר, כך מתחזקת התחושה של המציאות הרוחנית, הנצחית והמושלמת, שאינה תלויה בתפיסתו האישית של האדם.

אנחנו חיים עכשיו במציאות מדומה, העולם שלנו הוא אשליה שמתעוררת בחושים החומריים שלנו בשל הרצונות האגואיסטים, שמושכים את הכול לעצמנו בדמיוננו. כשאנחנו עולים לתפיסת עולם רוחנית, אנחנו מרגישים כאילו שהתעוררנו מחלום.

אנחנו חיים על פני כדור הארץ המוקף ביקום אינסופי. כל זה כביכול חלום, שנגרם על ידי תהליכים חשמליים במוח, שהם ב 99% לא עובדים במהלך השינה. בחלום הזה, כמו בחיים שלנו אין אמת, מלבד האפשרות להתעורר, כמו שנאמר "היינו כחולמים".

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest