דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / איחוד, הוא המוצר העיקרי של המפעל האינטגרלי

איחוד, הוא המוצר העיקרי של המפעל האינטגרלי

שאלה: מה צריך לעשות, אם אדם במפעל שלנו להפצה של השיטה האינטגרלית, לא מתייחס בצורה מסורה למחויבויות שלו?

תשובתי: אנחנו צריכים לרשום לו דרישות מאוד מדויקות, כדי שהוא ישתתף בכל השיעורים שלנו, בסדנאות הפנימיות, בכל מה שכלול במפעל שלנו, זוהי חובה קפדנית. אין כאן שום אפשרויות אחרות.

אם האדם לא מתייחס בצורה מסורה למחויבויות שלו, אנחנו פשוט מעמידים לפניו עובדה על הפסקת הפעילות שלו. הוא לא יכול לעבוד במערכת של הלימוד האינטגרלי אם הוא באופן שיטתי לא משתתף יחד איתנו בלימוד החומר, בהכנה מתמדת, נקרא לזה הכשרה מחודשת. הוא חייב להיות כל הזמן בתוך המפעל שלנו, שכולל בתוכו שיעורים קבועים, דיונים פנימיים, סדנאות, פגישות, סעודות עם חברים, וכולי, כי יש לנו הרי קולקטיב מיוחד.

הקולקטיב שלנו "מוכר" את האיחוד שלו. לכן האדם לא יכול לבוא לעבודה ב"רולס רויס" שלו, להתקשר בפלאפון ולשאול: "לאן אתם שולחים אותי היום?", ולנסוע לשם בנחת לעבוד. בשום אופן לא! סדר היום שלו בלתי נפרד מסדר היום של המפעל שלנו וכולל בתוכו את כל סוגי הפעילות.

אנחנו מסכמים מראש, שלאדם, נניח, יש שתי יציאות ביום לנקודות שונות, ואת שאר הזמן הוא צריך למלא בעבודה במפעל: לערוך הוראות שימוש, לפתח קורסים, הרצאות, ספרי עזר, לעסוק באיזו הפצה אחרת.

לכן יום העבודה שלו הוא רציני ולא סדיר, כי אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לצרכנים החיצוניים שלנו.

שאלה: איך אפשר למדוד, מנקודת גישה אינטגרלית, כמה האדם צריך לעבוד?

תשובתי: בעל הסולם כותב, שהאדם חייב לעסוק בזה עשרים וארבע שעות ביממה ויותר. אבל זה כתוב בספר "הדור האחרון", ואילו אנחנו עדיין לא נמצאים ברמה הזאת. שם גם נאמר, שכך זה יימשך, עד שעל פני כדור הארץ לא יישאר אף אדם שלא יהיה מאושר.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", 17.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הכול בידיים שלנו
טיפול יסודי
העברה של המסר האינטגרלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest