דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איזון המערכת כחוק הטבע העיקרי

איזון המערכת כחוק הטבע העיקרי

2012-02-24_5470_w.jpg

כנס ניו-ג'רזי, שיעור מס' 3

שאלה: אנחנו מתחברים כדי להיתקן. כיצד בדיוק אנחנו מגיעים למטרת החיבור בינינו? כיצד אנחנו מגיעים לקשר הנכון?

תשובתי: אנחנו צריכים לבנות קבוצה בצורה שמתאימה בדיוק למערכת העליונה. והמערכת העליונה כולה בנויה על השפעה הדדית, על יחסים טובים בין כולם. כולם שווים, כל אחד מכניע את עצמו לפני כולם כדי לקבל מהם את מה שהם רוצים לתת לו, וגם כל אחד יותר גדול מכל היתר, יותר גבוה ויותר חזק מכולם, כדי להשפיע לכולם את מה שנראה לו לטובתם.

באופן כללי, כולם שווים, כולם מחוברים יחד, וכל אחד משרת את רצון הזולת כדי למלא אותו. כך אנחנו מעצבים את המעגל הכללי, לפי חוקים שידועים לנו מהטכניקה, מתוך המערכות האנלוגיות.

לדוגמה, הגוף שלנו הוא מערכת אנלוגית שבתוכו עוברים תהליכים שונים שמטרתם היא לשמור על כל החלקים ועל כל תת-המערכות במצב מאוזן. אנחנו מכנים את זה "בריאות": לחץ הדם, רמת הסוכר ומדדים נוספים אחרים, מאוזנים. האיזון הזה הוא חוק הטבע העיקרי.

אז אם אני רוצה לראות את הקבוצה שלי מאוזנת, עליי לדאוג שכל החברים, בלי יוצא מן הכלל, יהיו שווים ויתכללו זה בזה בהשפעה וגם בקבלה. המערכות צריכות לפעול בצורה כזאת שכל אחד מהחברים יאבד את "עצמיותו" ושכולנו ביחד נבנה משהו באמצע, "כדור פטל" של חיבור בינינו (WE).

ואז אנחנו כבר לא מרגישים את החיים הפרטיים שלנו בגוף הגשמי, אלא את החיבור ואת מה שקורה בתוכו, מרגישים גם ברגש וגם בשכל את האדם הרוחני (ADAM), בדמותו. כי דווקא הוא נקרא "אדם", ולא כל אחד מאיתנו בנפרד.

אם אנחנו מגיעים להרגשת הרשת האינטגרלית והאנלוגית, אנחנו מגלים את עצמנו במדרגת ה"מדבר". מכיוון, שנכון לעכשיו, כולנו קיימים עדיין בדרגת ה"חי". מפני שכל הרצונות והמחשבות שלנו מכוונים כדי לספק קיום של הגוף הגשמי שלנו. כך גם בעלי החיים שמחפשים לעצמם מקום מחסה, מזון, בונים משפחות ומתרבים. נכון שהצרכים והדרישות שלנו מעט יותר גבוהים וגם אותם אנחנו משתדלים למלא. אבל רק אם אנחנו נדאג לאדם, אנחנו נצא לדרגת ה"מדבר".

ובהתאם לכך, עלינו לבנות יחסים בקבוצה. קיימת רשימה של תנאים הכרחיים המשקפים את החוקים של המערכת הרוחנית שפועלת עלינו. מהעולם העליון משתלשלים (↓) לתוך עולמנו שורשים שמנהלים אותו. ואם אנחנו רוצים שהכול אצלנו יהיה בסדר, אז עלינו רק לעלות (↑) מהרמה שלנו לרמה הרוחנית. בדיוק לזה מכוונים אותנו נכון להיום כוחות הטבע.

לכן, עלינו להשתמש בעצות המקובלים ולהשתדל לעשות זאת. כאן לא יעזרו שום אמצעים טכניים אלא הכול מתממש בתוך החברה האנושית, ביחסים בינינו. אם אנחנו נשנה אותם כדי שהמערכת הכלל אנושית תחיה בהתאם לחוקי החיבור (WE), בהתאם לעולם המודרני שנעשה אינטגרלי ונימצא בתלות הדדית, אם נבין שהטבע או הבורא מחייב אותנו להתקשר בינינו ובדיוק מהסיבה הזאת אין לנו תשובות על הבעיות האינטגרליות, אז אנחנו עולים לדרגת קיום חדשה ויהיה לנו טוב.

לכן, אנחנו חייבים בקבוצות לקיים את החוקים של העולם הרוחני. מפני שהקבוצה מיועדת להיות מערכת רוחנית. בכל קבוצה שלנו מתממשים העקרונות של המערכת האינטגרלית וכאשר אנחנו נתחיל להתחבר למערכת אחת, העולם ירגיש שיש כאן משהו, הוא יראה דוגמה של הקשר הנכון. ואז, גם הוא ישתנה לטובה.

התהליך הזה נראה לנו עדיין רחוק, אבל אתה תראה שהוא יתממש במהרה. מפני שקצב ההתפתחות גדל בצורה אקספוננציאלית והעולם יגיע לזה מהר מאוד, כיוון שאין ברירה.

מתוך שיעור מספר 3 בכנס ניו ג'רזי, 10.05.2013

ידיעות קודמות בנושא:
החיים הלא אישיים
לפי חוק השלמות של מערכת אנלוגית
המערכת האנלוגית זה "כמעט" לא נחשב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest