דף הבית / המשבר ופתרונו / איזון ברמת המחשבה

איזון ברמת המחשבה

שאלה: אתה הגדרת את המצב הנוכחי של העולם במשפט כזה: "חוסר התחשבות מביא אותנו לחוסר התמצאות". האם זה הסיכום בעינייך?

תשובה: זאת פשוט התוצאה של אי היכולת שלנו להשתמש בשני הכוחות: קבלה והשפעה, (קבלה, נקרא חוסר התחשבות), שמביא אותנו לחוסר התמצאות, ואנחנו לא מבינים היכן אנחנו נמצאים. חוסר התחשבות  נקרא, שאני לא מאוזן בכוח ההשפעה וכוח הקבלה שבי, ולכן אני לא יכול להתחשב באף אחד.

בגלל חוסר האיזון הפנימי שלי, אני לא מבין היכן אני נמצא. כי אני מסתכל דרך הערוצים של התפיסה שלי, אם הם לא מאוזנים, עקומים, אז אני רואה את העולם "עקום", ואני לא מבין מה קורה עימו.

אנחנו רואים את זה לפי השליטים, אנשי הכלכלה והפיננסים שלא יכולים למצוא את הדרך לעולם שלנו, וגם ולא ימצאו! הם יתעסקו בכל דבר כדי באיזו שהיא צורה להבריח, להרחיק את הסוף. ובזה הם מורידים אותנו למצב עוד ועוד יותר גרוע, עד שמיליוני אנשים יצאו לרחובות ויתחילו מהומות, עד מלחמת עולם, מגיפות, מכות הטבע.

מדובר על עולם של כוחות, ואנחנו נמצאים בכוח הגבוה ביותר בכל הטבע. וכשאתה רוכש את כוח האיזון הגבוה בדרגת ה"אדם", אז אתה מבין שאתה נמצא במערכת בדרגה העליונה שלה, ואתה, על ידי האיזון בתוכך, גורם איזון לכל היתר הרמות של ה"חי", של ה"צומח" וה"דומם" בכל המציאות. כי אנחנו נמצאים בדרגה הגבוהה ביותר, בכוח המודעות, בכוח האיזון בין הכוחות העדינים ביותר שבטבע, שהוא כוח המחשבה. וכל יתר הכוחות, שהם פחות מכוח המחשבה הזה, הם כוחות חומריים שמופעלים על ידי כוח המחשבה.

כוח המחשבה הוא לא שלנו, כוח המחשבה שנמצא בטבע הוא התוכנית הכללית, המנוע, שעובד וסובב את הכול יחד.

יוצא, שאנחנו נמצאים עכשיו בנקודה מאוד מיוחדת בהתפתחות שלנו. עד כה הטבע שלט בנו והביא אותנו לנקודה התחתונה של ההתפתחות. ועכשיו עלינו להתחיל לעלות ולרכוש את הכוח שנמצא בטבע, כוח האיזון בין הטוב והרע, בין הרצון לקבל והרצון להשפיע, כוח ההשפעה וכוח הקבלה.

אם אנחנו מקבלים את המכשיר הזה ביד, שבעזרתו נוכל לשלב בין שני הכוחות, אז אנחנו מתחילים לשלוט על כל הטבע שנמצא לפנינו. הרי אנחנו נמצאים באותה המערכת עם הטבע, ונעשים במערכת הזאת מרכיב אקטיבי, שחי, זז, מתפתח, שמביא לכל המערכת הזאת חיות.

אפשר לקרוא לכוח החיות הזה "אור", שבעזרתו כל המערכת מתחילה לחיות. מתברר שאתה מתחיל להחיות את המערכת.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 12, 10.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אגואיסט שמעריך את כוח ההשפעה
גרם של תענוג
מלכודות שהציב לנו האגו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest