דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / "אור חוזר" בעבודה

"אור חוזר" בעבודה

שאלה: מה זה "אור חוזר" ו"אור ישר" בעבודה?

תשובתי: "אור חוזר", זה מה שמחזיר את הנברא להידמות לבורא. זו פעולת הנברא בדומה לפעולת הבורא. "אור חוזר", זה מייד, עד כמה שהנברא דומה לבורא, שווה לו. "אור חוזר" הוא לבוש על "אור ישר", כלומר, זה כלי שבו הם דבוקים זה עם זה.

"אור חוזר", זה השפעה. "אור חוזר", זה מה שמגלה לנברא את המציאות העליונה. במידה שהאדם מפתח את ה"אור חוזר" שלו, הוא מתחיל לראות את מה שקיים בעולם חוץ מהאגו שלו, כלומר, חוץ מהמציאות המדומה שלנו.

את כל זה אנחנו רואים ב"אור חוזר", כמו בחוש הכללי. "אור חוזר" נותן לנו את היכולת לראות את מה שנמצא מחוצה לנו. כלומר, את כל התכונות שלי אני מסדר כבר לפי היחס האינטגרלי שלהם, כלפי השפעה לזולת. אנחנו מתחילים לאסוף את כל התכונות שלנו, בכך שיוצרים ציור של השפעה ורואים איך יותר טוב לחבר אותם, כדי להשפיע.

"אור חוזר" מבטא את הסיכום שלך מהעבודה הפנימית. "אור חוזר" הוא היחס שלי שמביע אהבה, השפעה, רצון להתחבר, חמדה והשתוקקות. ובו אני מגלה את ה"אור הישר", את היחס של הבורא אליי, בדיוק כפי ש"אור חוזר" זה היחס שלי אליו.

אין שום דבר מלבד יחסים. אתה חושב שאתה מקבל מהבורא משהו מוחשי? – אתה מתמלא מאותו היחס שאותו אתה רוצה לתת לו. האהבה תהפוך להיות המילוי שלך. מתגלה לנו רק הרגשת גדלות הבורא, והיא שנותנת את כל המילוי לרצון לקבל. "אור נרנח"י", "אור אין סוף", זה הכול היחס שלך לבורא.

מתוך שיעור על תלמוד עשר הספירות", 11.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אור חדש בראי של הנברא
איך האור החוזר יכול להיות כלי?
ואז תפסיק לגנוב…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest