דף הבית / כללי / "אהבת הבדידות" או "האור יתקן את הכל"

"אהבת הבדידות" או "האור יתקן את הכל"

photo_rav_gh70_063.jpg

שאלתה של אור: אם אדם התחיל להתפתח בגיל מאוחר ובמשך התפתחותו הוא חי בניתוק מהחברה ונמצא רק בקשרי עבודה עם אנשים, האם הוא צריך להשקיע את זמנו בחשיבה, איך להתחבר עם אנשים?

תשובה: אין צורך לעשות שום דבר מלאכותי, במיוחד לא בכפיה. צריך רק ללמוד קבלה והאור ישנה אותך ויבצע בך בדיוק את השינויים הדרושים לך. ואף אחד בעולם לא יודע מה הם – רק האור!

רק האור מחזיר לשורש, למצב הנכון היחיד. זה נכון לא רק כלפי אדם פרטי, אלא גם כלפי המדינה וכל העולם. לא צריך לחפש שום דרכים, רעיונות לאומיים או להמציא השקפות עולם אלא להמשיך לחיות כמו קודם. לתת לאור לפעול עליך ולהיכנס לתוכך, ולמצוא את עצמך בשלמות!

One comment

  1.  זוהר בשלח/ אות שסז

    אמר רבי חייא, תווהנא על האי קרא, דכתיב, כי שומע אל אביונים ה'. וכי אל אביונים שומע ולא לאחרא. אמר רבי שמעון, בגין דאינון קריבין יתיר למלכא, דכתיב, לב נשבר ונדכה אלהים לא תבזה וכו'. תו אמר רבי שמעון, תא חזי, כל אינון בני עלמא אתחזיין קמי קוב"ה בגופא ונפשא, ומסכנא לא אתחזי אלא בנפשא בלחודוי, וקב"ה קריב לנפשא יתיר מגופא. ומפרש הסולם וז"ל: ועני אינו נראה לפני הקב"ה אלא בנפש לבד, כי גופו שבור, והקב"ה קרוב לנפש יותר מלגוף.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest