דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תקרין את הסרט שלך בעצמך!

תקרין את הסרט שלך בעצמך!

חכמת הקבלה מספרת לנו כיצד עלינו לשנות את חיינו ולעלות לדרגת הקיום הרוחני. זה לא פשוט לגלות צורת חיים חדשה בכוכב אחר ולגלות עוד עולם! העולם שלנו יפתח כמו פרגוד ומאחוריו נראה עולם אחר. לא ידענו שהתמונה שאנחנו רואים היא רק מסך שכל מיני מקורות אור מקרינים עליו תצוגה היקפית, ואז פתאום ייפתח תפר בלתי נראה באמצע המסך ונראה כוחות שמעצבים עבורנו את התמונה הזאת ומפעילים אותה.

כשבני האדם ראו לראשונה רכבת מתקרבת בסרט קולנוע, הם נבהלו וקפצו ממקומם, הם לא האמינו שזה אפשר. כך גם איננו מבינים שאנחנו חיים בסרט. היום מאוד פופולאריים מופעי לייזר, כשבאוויר מציירים תמונות בעזרת קרני לייזר. הלייזר הוא אור. האור מראה לנו תמונה שבה אנחנו רואים את עצמנו ואת כל השאר והיא נראית לנו ריאלית לגמרי, ואיך אפשר אחרת?! אנחנו תופסים ומרגישים את הקיום שלנו, מאחר ואנחנו עשויים מאותו החומר המדומה.

לכן תמונת העולם שלנו מאוד יחסית, היא אינה קיימת, וחכמת הקבלה מביאה אותנו להכרה הזאת. הטבע, האלוקים, מלמד אותנו בהדרגה שאיננו יכולים לשלוט בתמונה הזאת. הבורא אומר לנו כביכול: "הסרט ששמתי אותך בו, הופך להיות יותר ויותר רע. מדוע? – כדי לחייב אותך לגלות את הכוחות שעומדים מאחורי הסרט ולנהל אותם באופן עצמאי. קח ממני את ההנהגה על הסרט הזה ותקרין אותו בעצמך!". כשאנחנו מתחילים להשתתף בהקרנת הסרט הזה, אנחנו מתחילים להבין, להרגיש ולהשיג את הבורא.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "פרשת השבוע", 16.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
לצאת מהערפל ולהרגיש עולם של טוב ואור
להפוך למפיק של חיי
קומדיה טובה או סרט אימה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest