דף הבית / המשבר ופתרונו / תקווה לתוצאה טובה יותר

תקווה לתוצאה טובה יותר

הכנס בבולגריה, שיעור מס' 2

שאלה: הקבוצה שלנו עובדת בצורה פעילה מאוד, מארגנת המון פרויקטים גדולים, ואנחנו מרגישים שיש לזה עתיד. ובאותו הזמן אנחנו רואים איך החברים שלנו מאבדים את מקום עבודתם, העסק שלהם נופל, מגיעה קריסה וזה מאוד קשה.

האם זה מסמל שהבורא מנסה לבלבל אותנו, או שזה אומר, שאין לנו איזון נכון בין ההפצה לבין סיפוק הצרכים הבסיסיים?

תשובתי: הבורא לא רוצה לבלבל אותנו. הוא רוצה רק את הטוב עבורנו. אנחנו בעצמנו מבלבלים את עצמנו.

העולם צריך ללכת או בדרך של ייסורים, או בדרך של ההארה והחינוך שלנו. צריך להבין, שלא צריך לשנות שום דבר בעולם חוץ מהאדם עצמו, אין דרך אחרת. אם אנחנו לא נשנה את הטבע שלנו, אנחנו נהרוס את עצמנו ואת כל הציביליזציה על פני כדור הארץ הקטן שלנו. מחכים לנו ייסורים עולמיים נוראיים, מלחמות, עד לכזה מצב, שיישארו בסך הכול כמה אלפי בני אדם, שבכל מקרה יממשו את תוכנית הבריאה. הם יוכלו להשתנות, מאחר וכל הייסורים של האנושות, שעד אז תיעלם, יהיו כלולים בתוכם.

אבל אפשר לעשות זאת גם אחרת, על ידי ההפצה. או ב"קו אמצעי": חלקית על ידי ייסורים וחלקית על ידי הפצה. אנחנו צריכים להשתדל לפתור הכול בדרך טובה, בדרך של מודעות והכרה. זה יהיה לטובת כולם.

מה אפשר לעשות באופן ספציפי? אני לא יודע. אני ניסיתי הרבה פעמים לשוחח עם כל מיני מנהיגים, כולל גם מנהיגים של האיחוד האירופי. הם בינתיים סבורים, שיש להם אפשרות להישמר מהכול ומספיק להם מה שיש להם. הם יוכלו איך שהוא לספק לעצמם גם ביטחון וגם עושר, וכל השאר לא חשוב להם. הם אינם מסוגלים לעשות שום דבר.

לכן כל התקווה לתוצאה טובה יותר תלויה רק בנו. תשתדלו לעשות משהו, תפיצו, תנסו לכתוב מכתבים, לפנות גם לשכבות גבוהות של האוכלוסייה וגם לשכבות הנמוכות. אחרת לא תעשו שום דבר.

כי אנחנו בכל זאת השגנו משהו: אתם נמצאים כאן, שומעים על האפשרות של יציאת העולם שלנו מהמבוי הסתום. ומכל אחד מכם יכולים לגלות את זה עוד אלף בני אדם.

רק דרך הקבוצה אנחנו מושכים את האור של הבורא. ולא עלינו להעביר אותו? לשם כך אנחנו צריכים ליצור קשר עם העָם, הכדור בידיים שלנו. אל תחשבו שחכמת הקבלה או עוד משהו יתנו לכם עושר, שליטה, כבוד, מושכלות, איזה שיפור כלשהו. שום דבר לא יעזור! יעזור רק התיקון.

כאשר החל המשבר, אני קיבלתי המון מכתבים עם בקשה להראות למה מסוגלת חכמת הקבלה. ככלל, אני עניתי פשוט מאוד: חכמת הקבלה מסוגלת להסביר לכם איך אפשר לשנות את עצמכם כך, שהעולם ישתנה, אחרת הוא לא ישתנה.

לכן, אין מה להתלונן על זה שהאנשים מאבדים את מקום עבודתם ולא יכולים לחיות יותר כמו בעבר, זוהי תנועה טבעית של ההתפתחות שלנו. עכשיו בינתיים הכול מסתדר כך, שהממשלות מספקות איך שהוא את צרכי האוכלוסייה שלהן. אבל המצב יכול להפוך להיות הרבה יותר גרוע.

הבורא ימשיך לנער אותנו, עד שינער מאיתנו את כל האגו, עד שנבין שצריך להשתנות.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס בבולגריה, 01.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
קשיים בעולם בגלל "צרות עין"
המגמה של זמנינו
סיפור אימה… עם סוף טוב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest