דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / תפקידו של 1% מהאנושות

תפקידו של 1% מהאנושות

Laitman_2011-06-10_2677_w.jpg

שאלה: רוב האנשים, 99% מהם, נכנסים עתה לתקופה חדשה של ההתפתחות האינטגרלית. אך קיים סוג מיוחד של אנשים עם "נקודה שבלב", עם שאיפות למדרגה יותר מתקדמת בהתפתחות האנושית. מה אמור לעשות האחוז האחד הזה, במה העבודה שלהם מיוחדת, ובמה האחריות שלהם כלפי 99% מהאנושות?

תשובתי: מכיוון שהאנשים האלה מרגישים את הדחף להתפתחות, הם חייבים לממש אותו בכוחות עצמם. באמצעות שיטת הקבלה הם חייבים להביא את עצמם להשתוות הצורה המושלמת עם הטבע. לכן, כדי להבין אחד את השני יותר טוב ולהתחיל להתאחד, אנחנו מתאחדים בקבוצות, לומדים את אותם המאמרים שוב ושוב, מארגנים כנסים ושיעורים משותפים.

בכנס האחרון השגנו מדרגה מסוימת של איחוד, ה"עובּר" של הרצון הרוחני העתידי שלנו. וברצון הזה נתחיל כבר לחוש את המדרגה הבאה של האנושות, מדרגת ה"אדם", מדרגה שבה הרצון והשכל של כל אחד מאוחד עם כולם לרצון ושכל אחד.

מעבר לכך שאנחנו חייבים לממש את השיטה, אנחנו מוכרחים להפיץ את הידיעה עליה לכל האנושות. לכן אני מקווה שהחברים שלנו בכל היבשות, שלומדים את השיטה בכל השפות, במשך השנה או השנתיים הקרובות יצטרפו למערכת החינוך וההפצה של השיטה לאנשים האחרים.

ההפצה שלנו תלויה בכמה מהר האנשים יבינו ששיטת ההתפתחות של האנושות בדרגה הבאה שלה כבר קיימת, לא צריך להמציא אותה. לא צריך להמציא שום דבר! אנחנו רואים איך כל המומחים מעלים סימן שאלה גדול, ולנו יש את השיטה הזאת.

כעת אחרי הכנס הכל כך מוצלח, אנחנו יכולים להתקדם הלאה במימוש השיטה הזאת על עצמנו ומצד שני, בהפצת הידיעה עליה לשאר העולם.

מתוך שיחה מס' 14 על החינוך האינטגרלי, 18.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מקורם הרוחני של החלוצים
להצדיק את הפרוטקציה של הבורא
במקשה אחת עם כל האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest