דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תלמדו לעבוד ברמה

תלמדו לעבוד ברמה

כנס WE! העולמי בניו-ג'רזי, שיעור מס' 2

העבודה תמיד מתבצעת באותה הצורה: "יגיעה" ואחר כך "מציאה", רק שבמדרגות היותר עליונות, היא עוד יותר קשה, כמו גם בחיים הרגילים שלנו. אך יחד עם זה, ככל שהאדם עולה גבוה יותר, כך הוא רואה יותר, מבין יותר ומרגיש יותר. על אף שיחד עם זה, הוא גם מתבלבל יותר ומרגיש חולשה גדולה יותר. כל הזמן נעשית עבודה כנגד האגו הגדֵל.

בספר הזוהר כתוב, שתלמידיו של רבי שמעון, שיחד איתם הוא כתב את הספר הזה, ושיחד איתו הם היו עשרה (כמו עשר ספירות), בנו ביניהם את הכלי הרוחני הגדול והמואר ביותר. לכן הם יכלו לגלות בקשר ביניהם את כל האור העליון.

אך כתוב, שכשהם ניגשו ללימוד ביום רגיל, הם הרגישו שנאת מוות זה כלפי זה. וכאן מדובר על אנשים שכבר נמצאים בהשגה רוחנית! אך הם רק מתחילים לעבוד על המדרגה הבאה, כדי לעלות אליה, וחווים כאלה רגשות.

ואז הם מתחילים ללמוד ולעבוד על עצמם, שומעים את מה שרבי שמעון אומר להם, ומשקיעים מאמצים פנימיים למען החיבור שלהם, כדי להפוך ל"טהורים" ו"מוארים" יותר, כלומר שקופים בפני האור.

וכשהם מתחילים ליצור כזה כלי אחיד של רצון, מתחברים זה לזה ויוצרים את הערוצים המחברים אותם, אז הם מרגישים כיצד האור מתחיל לזרום בתוכם, כיצד הוא עובר מאחד לשני, וכך זורם במחזוריות בכל המערכת. ומזה מתעוררת בתוכם הרגשת העולם הרוחני.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס ניו-ג'רזי, 01.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מדוע האור נעלם
הנשמה הכללית, השקופה לאור
למען מה אני משתדל ומה אני מוצא?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest