דף הבית / חינוך, ילדים / תחת מטריית חוק אחד

תחת מטריית חוק אחד

לראשונה, במקום חוקי טבע רבים למיניהם, שנראים לא מסודרים כהלכה ולא קשורים ביניהם, אנחנו מתחילים להרגיש שמשפיע עלינו חוק חדש – חוק אחד, שתחת מטרייתו כולנו נמצאים, כולם יחד, כמו בברית אחת, נמשכים לאותו הכיוון.

בזמנים עברו, מעולם לא היו ארצות כה שונות שנמצאות במצב כה דומה. דרום וצפון אמריקה, אירופה ואפריקה, אסיה וסיביר, אפילו אוסטרליה וניו זילנד – כולן נמצאות במצב ירידה, במצב של דיכאון, וכלל לא משנה באיזו חברה אנחנו חיים, באיזו ציוויליזציה, לאיזו דת אנחנו משתייכים ואיך בנויה החברה שלנו. מעין ענן גדול יורד על עולמנו ומתחיל לעטוף את כולנו יחד.

אנחנו באמת תלויים זה בזה – מגלים את זה המדענים, ואנחנו גם מרגישים זאת על ידי המשבר כתוצאה מהקשר בינינו. דרך שרשרת שמורכבת מארבעה אנשים, מסתבר שכל אחד יכיר את כל שאר האנשים בעולם, מתקיים "אפקט הפרפר". והיום ישנם מחקרים שמוכיחים שהמחשבה של האדם משפיעה על מזג האוויר, שרעידת אדמה וצונאמי קשורים לקשרים בין בני האדם ולאורח החיים שלהם.

זאת אומרת, שכולנו עומדים בפני חוק אחד שמאחד אותנו בכוח, ואם אנחנו רוצים שיהיו לנו חיים יותר טובים, אז אנחנו חייבים לחשוב על איך אנחנו מתקרבים לחוק הזה, ולא להפך, להתרחק ממנו, אלא איך לרצות להתחבר עם כולם בצורה נכונה, ברצון טוב ובכיוון נפלא.

אז נתחיל להתקדם יחד עם חוקי הטבע, ולא נגדם, הרי בכל מקרה הטבע ינצח! אנחנו לא יכולים לשנות את חוקי הטבע, זה לא ממשלה שיכולה לתפור חוקים חברתיים מתוך מטרות רווחיות.

החוק הזה נמצא למעלה מאיתנו, בדיוק כמו חוקי הפיזיקה, הכימיה והביולוגיה. אנחנו יכולים רק ללמוד אותם ולהשתמש בהם בדרך הנכונה. וזאת הסיבה שאנחנו צריכים לגלות את החוק הזה ועד כמה שאפשר להסכים איתו. והחוק הזה הוא החוק הכללי של כל הטבע.

מתוך התוכנית "חיים חדשים" שיחה מס' 4, 01.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
האנליזה של טבע האדם
נכנסים לעידן חדש
לגלות את חוקיות ההתפתחות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest