דף הבית / אקטואליה / תחייתה של אירופה אפשרית

תחייתה של אירופה אפשרית

הערה: בפגישה שהתקיימה בין נציגי המדינות: גרמניה, צרפת ואיטליה, באי ונטוטנה שבים הטירני, שאל ראש ממשלת איטליה מטאו רנצי, כיצד ניתן להשיג איחוד אמיתי באירופה ולא רק למראית עין. הוא היה משוכנע שניתן יהיה להחיות את אירופה, כל עוד האיחוד לא יתבסס רק על כלכלה אלא גם על אידיאלים.

תגובתי: השאלה בהחלט נכונה, אלא שאין להם את האמצעים להשגת אחדות, ואיני מתכוון לאמצעים כספיים, אלא לחוסר ידע והבנה כיצד לעשות זאת. העובדה ששאלות מסוג זה עולות מעידה על הצורך בפתרונן, וזו כבר התקדמות גדולה מפני שלפני כמה שנים, כאשר נפגשתי עם נציג של האיחוד האירופי המשותף והסברתי לו במשך שעה וחצי על האפשרויות של יציאה מהמצב שנוצר, הוא רשם את הכול ואמר: "אף אחד לא ילך על זה". כבר אז טענתי שבמוקדם או במאוחר האיחוד האירופי יתפרק ושחייבים להנהיג מיד תהליך של חינוך לאזרחים, אחרת הפתרון היחיד שיהיה להם לשאלת האיחוד מצידם יהיה נאציזם, והם יבחרו בדרך זו, כל עוד עם ישראל לא יתאסף יחד וילמד אותם איחוד מסוג אחר. אין דרך אחרת! אם לא נעשה זאת, גם הנאציזם באירופה וגם הפונדמנטליזם הערבי, ייפנו בראש ובראשונה נגד היהודים.

אלה הם אינם מילים או רעיונות שלי, אלא זו האמת הכתובה בחכמת הקבלה, וכדאי שהאנושות תגלה זאת מלימוד חכמת הקבלה ולא מהחיים.

שאלה: האם הסיבה לכל הבעיות היא העדר איחוד בישראל?

תשובתי: בהחלט, חוסר איחוד בישראל זו הסיבה היחידה לכל הבעיות בעולם, לא רק באנושות, אלא בטבע בכלל. גם אסונות הטבע הם תוצאה של חוסר איחוד בעם ישראל.

עלינו להאמין לדברי המקובלים, ולהתחיל ללמוד את השיטה שמוצעת לנו על ידם. מתוך הלימוד יתברר הקשר בינינו, שבו תתגלה תמונת העולם האחת והיחידה ויהיה לנו ברור שבנו תלוי האיחוד, ושאף אחד אחר מלבדנו לא יכול לעשות זאת. אז בוא נעשה זאת!

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 24.8.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest