דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / תזמורת מאלף בני אדם

תזמורת מאלף בני אדם

2010-05-07_congress_zohar-2010_ny-80x70.jpg

שאלה: היום מתחיל "כנס הזוהר העולמי" 2010 בניו-יורק. כיצד עלינו להכין את עצמנו כדי שנוכל לקבל כמה שיותר מהמפגש זה?

תשובתי: כל המשתתפים יתאספו, האולם יתמלא, אנחנו  נתחיל כולנו לחשוב באופן מתואם ונרגיש יחד הכול באופן סינכרוני. זה עדיין לא הצליח לנו, בדרך כלל נדרש יום אחד ולמחרת מתרחש השינוי.

ישנה איזושהי אינרציה ביחסים בין בני האדם, ביכולת להרגיש זה את זה. זה תמיד לוקח זמן. בדומה לתזמורת סימפונית, לפני התחלת הקונצרט כל אחד מכוון ומכייל את כלי הנגינה שלו, ויוצאת איזו קקופוניה (תצרום), חוסר קשר בין צלילים. כך גם עלינו לכוון את עצמנו, בכדי שנוכל ביחד להתחיל להרגיש משהו.

הצלחת הכנס תהיה תלויה בעד כמה אנחנו ביחד נתרשם מאותם הדברים, כל פעם יותר ויותר בתאום ובו זמנית. בדרך כלל ביום השני המצב הוא שונה לחלוטין, בהשוואה ליום הראשון. אני מקווה שמחר לקראת הערב, אנחנו נתחיל לנגן בתאום מוחלט. בואו נעבוד בצורה טובה עד לסיום הכנס, ואני מקווה להצלחה גדולה.

המצב הוא באמת מאוד מיוחד, זה מורגש יותר ויותר בצורה חדה מיום ליום, במיוחד כאן באמריקה. דווקא כאן, במדינה הזאת, עלינו להשתדל כמה שיותר מהר להשיג גילוי רוחני. מאחר ואם זה יקרה כאן, אפשר להיות בטוחים שמכאן זה יתפשט בכל רחבי העולם, וכל האנושות תתעלה למצב של גמר התיקון שאותו אנחנו מחויבים להשיג.

זה לא ייקח עוד מאות שנים, אלא כמה שנים בסך הכול או אפילו כמה חודשים. הכול תלוי רק בנו. הכול יתרחש כך, כפי שמתארת לנו חכמת הקבלה, ובנו תלוי רק בכמה אנחנו נזרז את הזמן ובאיזו צורה נשיג את המטרה הסופית – בצורה נעימה וברצוננו הטוב נעבור דרך המצבים האלה או לא.

עלינו להרגיש, שהקשר שלנו זה עם זה מגלה לנו פתאום הרגשה חדשה, מציאות חדשה. אנחנו מתחילים להרגיש את הכוח, אשר פועל ומנהל את הכול. לפחות במידה הקטנה, ההתחלתית, אך אנחנו חייבים להתחיל להרגיש זאת באופן מעשי, אז יהיה לנו מה להעביר לכל העולם.

זה הדבר שלו אני מחכה ומצפה מהכנס הזה. צריכים להיות נוכחים כאן, לא סתם אלף בני אדם – אלא קבוצה, כלומר רצון אחד כללי משותף, מחשבה אחת, מטרה אחת, התרשמות אחת. באיחוד הזה מסתכם כל הכוח. אם זה יתרחש לפחות במידה ההתחלתית הקטנה ביותר, אנחנו כבר נרגיש במידת מה ממד רוחני.  אנחנו כבר מאוד קרובים…

בכדי שזו לא תהיה סתם הרגשה יפה, אלא גילוי רוחני ריאלי, עלינו להתאחד בינינו לחומר רוחני אחד, עם השפעה משותפת שבה אנחנו נוכל לגלות את הכוח היחיד הזה – את הבורא. זה בהחלט ריאלי היום, בואו נצפה לזה!

מתוך השיעור הראשון ב"כנס הזוהר העולמי" 2010, ניו-יורק, 07.05.2010

רשומות קודמות בנושא:
נאחד את לבבות העולם
התקפה שאינה נגמרת לעולם
הכל תלוי בי!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest