דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תוצאות המלחמה – פחות ציד יותר זאבים

תוצאות המלחמה – פחות ציד יותר זאבים

שאלה: באחת המדינות חוקרים ציינו כי בשל פעולות צבאיות פחת הציד. ירי בחיות טרף ושאר החיות, החל לצמוח ומתקיים באופן פעיל. חיות טרף הופכות למטורפות ותוקפות בני אדם, לכן בני אדם פוחדים לצאת לרחוב ולהוציא החוצה את ילדיהם.

עולה פרדוקס: מצד אחד, בני אדם נלחמים ביניהם, ומצד שני הם מזניחים את היחסים עם הטבע והטבע מתחיל לתקוף אותם. מהו הקשר בין בני האדם, בין בני האדם לטבע ומה היחס של הטבע לבני האדם?

תשובתי: יחסים אנושיים הדדיים קובעים את כל יתר דרגות החיים של הטבע הדומם, הצומח והחי, הטבע של חברות. והכי חשוב, אלה היחסים במדינות מפותחות ביותר, מפני שהן קובעות את כל היחסים בשאר המדינות, מדינות העולם השלישי וכולי.

אם בראש ובראשונה, נסדיר את היחסים ההדדיים בינינו אז ודאי שנביא לאיזון כל יתר המערכות בטבע. אבל אם היחסים בינינו לא יאוזנו, אז כל שאר הטבע ימשיך לצאת משליטה, לצאת מאיזון, ויתרחשו בו כאלה מוטציות, כאלה בעיות, שאנחנו עדיין לא יודעים עליהן. אם אנחנו הופכים להיות יותר חייתיים, אז החיות הופכות להרבה יותר פראיות, וכד' ועוד שינויים שאנחנו אפילו לא מתארים לעצמנו.

אנחנו יכולים להגיע למצב שפתאום נגלה שעל פני כדור הארץ החלו להופיע דינוזאורים. למה? מפני שאנחנו חוזרים לכאלה יחסים בינינו, כאשר דינוזאורים היו קיימים. לשם כך אין צורך בתקופה גיאולוגית מיוחדת.

שאלה: עד לאיזו מידה צריכה לגדול הפראיות?

תשובתי: הפראיות יכולה לצמוח עד כדי כך שהאדם ייצור שכבות נוראיות של הטבע. הטבע "ישנא" אותנו, מפני שאנחנו שונאים זה את זה. לפי חכמת הקבלה רק האדם ביחס שלו כלפי בני אדם אחרים יכול לתקן ולאזן את כל הטבע, ולהביא למצב טוב.

הערה: נתת עכשיו דוגמה, ונוצר הרושם שאנחנו יכולים לנסוע ולטייל בעבר.

תשובתי: בוודאי!

שאלה: ואיך אפשר לנסוע ולטייל בעתיד?

תשובתי: לשם כך עלינו להתפתח בצורה נכונה. הטבע לא יכניס אותנו לעתיד, בתנאים כפי שאנחנו קיימים היום. ואילו לעבר אנחנו יכולים לחזור על ידי פיגור עצום שלנו בהתפתחות.

עלינו להתפתח לעבר העתיד, בכך שנפתח את עצמנו בצורה נכונה, בקשר בינינו, כי זה מה שדורש מאיתנו הטבע ההרמוני, האינטגרלי והמקושר הדדית באופן מלא. עלינו להיות אלמנטים זהים לטבע ואז נוכל לטייל בעתיד. אנחנו יכולים פשוט להתיישב כמו ב"קרון" קטן וקדימה…

שאלה: איך ניתן למצוא את ה"קרון הקטן" הזה? איך להפעיל את התוכנית הזאת, כדי שהאדם יגלה וירצה אותה?

תשובתי: התוכנית הזו קיימת בתוכנו, אבל כדי להפעיל אותה, נדרש זמן ממושך מאוד כדי לשכנע את העם היהודי שירצה זאת, כל שאר אומות העולם תלויות בו. וכן עלינו לספר לכל אומות העולם על כך, כדי שהן יחייבו את העם היהודי.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 21.8.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest