דף הבית / משבר עולמי / תהליך תיקון האדם החל

תהליך תיקון האדם החל

מתוך אתר החדשות "וסטי": אירופה משלמת על כל השנים שנהגה במדיניות קולוניאלית. לצורך המאבק בהגירה בלתי חוקית, צרפת ואנגליה מקימות מרכז תיאום מיוחד.

המומחים במרכז זה יעסקו במעקב אחרי ההגירה הבלתי חוקית של הפליטים לאירופה. במילה אחת, זה נקרא מבול, שההצלה ממנו בעתיד הנראה לעין, לא צפויה. מהגרים ממדינות אפריקה והמזרח התיכון מגיעים לאירופה בזרם מאסיבי. איכות ורמת החיים בבולגריה או רומניה, גבוהים יותר מאשר בלוב, עיראק וסוריה. כעת יש שם הרס שאורגן על ידי מדינות המערב, ולכן פרץ זרם המהגרים לאירופה. לבעיית ההגירה אין פתרון בתנאים האירופאיים הנוכחיים. האיחוד האירופאי לא יכול להגביל את מבול ההגירה, לא פיזית ולא משפטית. נשאר רק לבנות חומות, אבל אף חומה לא תעצור את המהגרים שרוצים ושואפים לחיים הטובים של אירופה. האיחוד האירופאי התחיל את דרכו דווקא מהסרת הגדרות והמחסומים, האם עכשיו החל תהליך הפוך?".

אני חושב שלא יכול להיות תהליך הפוך. מתרחש תהליך של ערבוב העמים, כמו בתחילת ההתפתחות הציוויליזציות שלנו בבבל העתיקה. חוזרים להתחלה. ונהיה חייבים לעשות מה שעשו, אבל לא השלימו, היהודים הקדמונים תחת הנהגתו של אברהם אבינו, מייסד כל הדתות: להתחבר מעל לכל הניגודים וההבדלים, כפי שלימד אברהם, לפי הכלל "ואהבת לרעך כמוך".

ושלב התיקון מתחיל מהחלק האגואיסטי ביותר של האנושות, מאירופה. לפי חכמת הקבלה, בהמשך תבוא או:

– דרך של ייסורים: כיבוש אירופה על ידי המוסלמים, מלחמת עולם, פנייה שלהם לישראל ותיקון טבע האדם משנאה לאהבה.

או

– דרך של תודה: קבלה של שיטת חכמת הקבלה לצורך תיקון מהיר של האגו האוניברסלי, משנאה כוללת לאהבה.

בוחרים…?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest