דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תביא את מחצית האין -סוף שלך

תביא את מחצית האין -סוף שלך

ישראל (ישר-אל) הוא מי שיש לו נקודה שבלב, שמושכת אותו אל הבורא ומחייבת אותו להתחיל בעבודה הזאת. העבודה מסתכמת ברכישת החיסרון, כי זה כל מה שנחוץ לאדם. בדרך כלל אנחנו מחפשים מילוי, זוהי השאיפה הטבעית שלנו. אבל כאן אנחנו צריכים לשנות לגמרי את הגישה שלנו.

בעולם שלנו תמיד חסר לנו מילוי, מפני שהרצון למילוי גשמי תמיד קיים: אני רוצה דבר אחד, דבר שני, דבר שלישי, ומחפש איך לספק את הרצון שלי.

ואילו בעולם הרוחני, הכול הפוך. המילוי תמיד קיים, אבל אין רצון! ולכן אני צריך לעבוד על הרצון, על החיסרון, במקום לעבוד על המילוי כמו בעולם שלנו.

לכן "ישראל", שנקרא "לי ראש", הוא אדם שמבין שהעבודה שלו מורכבת מחיפוש אחר הרצון, בניית הרצון, ייצובו הנכון, כדי שהוא יתאים לחצי השני, למילוי שכבר קיים. הרי "מלוא כל הארץ כבודו".

100% של עבודת האדם הם מחצית מהמצב המושלם, מעולם אין-סוף. החצי השני הם 100% של האור ששייך לאותה המדרגה.

לכן, לפני הכול אנחנו זקוקים להבנה ותמיכה הדדית, מתוך הכרה שאנחנו עובדים על הרצון ולא על המילוי. עוברות שנים עד שהאדם מחליף את הגישה שלו ועוזב את אותה הגישה שאליה התרגל בעולם שלנו.

אם כן, אין לו לאן לרוץ, אלא רק להתעמק לתוך עצמו. לכן, זאת נקראת עבודה פנימית, עולם פנימי. מפני שאתה צריך לשקוע לעומק הלב שלך, במקום להיות במרדף אחרי אפקטים חיצוניים כלשהם. הכול תלוי רק ברצון שבלב.

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 05.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
דרושים בעלי בית טובים עבור הלב שלי
התיאבון לרוחניות
אנו צריכים לעבוד אך ורק על הרצון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest