דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תבוא, תראה, תגלה…

תבוא, תראה, תגלה…

2012-02-24_5470_w.jpg

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 2

שאלה: מה זה הגילוי של הבורא?

תשובתי: בורא, הכוונה: "בוא וראה", כלומר, תגלה.

ואיך אפשר לבוא אליו? רק על ידי התקרבות. נניח, שיש לנו עשרה אנשים שונים. אם אתה בונה מהם בהדרגה אדם אחד, "כאיש אחד בלב אחד", אז אתה מגיע לזה שבחיבור ובאיחוד אתם הופכים לאחד שלם. ואז אתם מגלים את הבורא, "ראה" זה אומר "גילוי".

כלומר הבורא מתגלה בכלי המשותף, בתכונה החדשה שלו. אתם בעצמכם יוצרים את הבורא, אתם בעצמכם בונים אותו בתוככם. מעשר, מעשרים, מאלפי נקודות שונות, לא משנה מכמה, אתם יוצרים אחד שלם.

כאשר, נניח, מארבעים בני אדם אתם יוצרים מבנה "כאחד", אז זהו הבורא. במילים אחרות, השילוב של הרבה בתוך אחד נותן לנו את הרגשת הבורא. אנחנו מרגישים את הבורא רק בצורה כזאת, לכן הוא נקרא "בוא", "ראה", בורא (BORE).

הכול מורגש רק בתכונות שלנו. עכשיו אנחנו מרגישים את העולם בתכונות האגואיסטיות שלנו. אבל אם אנחנו נשנה אותן ממפורדות, משבורות, מהרוסות, לאינטגרליות, לאחד שלם, אז אנחנו נרגיש את האינטגרל הזה, את האיחוד הזה. והוא נקרא "בורא".

שאלה: האם אנחנו מגלים את הבורא עבור 99% מהאנושות?

תשובתי: אנחנו מגלים את הבורא, כדי לעשות נחת רוח לכל מי שנמצא מחוצה לנו. אפשר לגלות אותו רק בתכונת ההשפעה, ולכן אנחנו עובדים על הקשר בינינו מעל לאגו של כל אחד מאיתנו.

כאשר כל אחד מאיתנו מתעלה מעל עצמו, יוצא מחוץ לעצמו, אז אנחנו מתחברים לגוף רוחני אחד כללי משותף, שנקרא "פרצוף" (PARTZUF).

ובו אנחנו מגלים את האיחוד, שנקרא "בורא".

מתוך שיעור מס' 2 בכנס אירופה, 22.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
חוק פשוט של גילוי
תפקיד הקבוצה בגילוי הבורא
המסך שעליו יתגלה הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest