דף הבית / משבר עולמי / תאוות בצע וכלכלה

תאוות בצע וכלכלה

photo_rav_gh70_288.jpg

מן העיתונות: עלינו לקחת בחשבון את טבע האדם, לא להעניש בני אדם על כך שאיבדו את הראש כשקיבלו כסף קל. תרבות הסיפוק המיידי, הרצון לקבל את הכול ומיד, הביאה אותנו להפרזה.
מוכרחים להחליף את סולם הערכים, להקנות ערכים של עבודה, מוכנות להקרבה, להעלות את החשיבות של סבלנות והתמדה, וחשיבה לטווח הרחוק.

התייחסותי: הנה מתחילות כבר להראות המסקנות הנכונות בנוגע לסיבת המשבר. כמובן שבינתיים ברמה הארצית, ללא הבנה של הסיבה האמיתית. מוטב להכריח את האדם להתעלות מעל האגו כדי להשיג את המטרה המוצבת על ידי הטבע – להדמות לטבע, לבורא, לתכונת ההשפעה והאהבה.

אמנם אנו עוד רחוקים מהבנת השינויים הנחוצים לנו בחינוך, חברה, תעשיה וכלכלה, אך אנו רואים באיזו מהירות הייסורים "מיישרים" את האדם.

One comment

  1. יהודית גרובר

    לכבוד מורי היקר,  אני מודה לבורא ומברכת אותך על ההוראה שלך, על הלימוד ביחד, ועל הקשר ,מקוה שנצליח ביחד  כל הכלי העולמי בקונגרס להשפיע,שהאנושות תשמע דרכינו על ההיזדמנות שקיבלנו ע"י המשבר העולמי אני שולחת לך שיר שכתבתי לשמח את ליבך ,רק ביחד

    רק ביחד קונגרס קבלה ישראל 2009 ~ להיתחבר לטוב  מבול של בילבול  רצתי רצתי ונפלתי ומכה בכיס קיבלתי הוי כואבת המכה הפנסיה שלי הצטמקה הבורסה בשפל המדרגה  גל של פיטורים בדרך המשק זוחל בהאטה אוי כואבת המכה מה יקרה לפרנסה  סערה פוקדת את עולמינו מבול של בלבול בשילוב רוחות סוערות במהירות של 125 קמ"שממשיכות לטלטל  את כל הבורסות בעולם ראשי מדינות נציגי האוצר והאיש הפשוטבדרך מאוד לא נעימה  מגלים עד כמה אנחנו תלויים וקשורים אחד בשני מצב כזה מעולם לא קרה  הבעיה היא מערכתית כמו מליארדי קוביות דומינו שקוביה אחת לא יציבה ונופלת היא מפעילה פעולת שרשרת  ודוקא שהסכנה לפנינו עומדת ישנה הזדמנות נהדרת להפוך את הקשר האגואיסטי בינינו לקשר שמבוסס על " ואהבת לרעך כמוך" בכל מערכת בריאה כלל זה נמצאלדוגמה בגוף האדם ובטבע פעם ראשונה בהיסטוריה יש לאנושות הזדמנות לבנות עולם חדש לעשות מהפך ולשנות כיוון ביחד לבנות בצורה יצירתית ונכונה מערכת גלובלית אינטגרלית בריאה  בגישה נכונה ובחיזוק הקשר בינינו נבנה את עצמינוכלכלה עולמית שמטיבה עם כולם   חינוך טוב לילדינו  לימוד ושיתוף פעולה הדרך סלולה לפנינו הבחירה בידינו  רק ברגע שנסכים לתקן את הקשר בינינו כמערכת אחת גלובלית אינטגרלית נגלה בתוך המערכת חיים טובים ומאושרים לאומת מכות ויסורים על פי חכמת הקבלה זו התרופה למכה עכשיו הזמן בעידן החדש לבנות ביחד עולם חדש  רק ביחד קונגרס קבלה ישראל 2009 ~ להיתחבר לטוב                                                           

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest