דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / שתי מגמות בחיי הפזורה היהודית- חלק ז'

שתי מגמות בחיי הפזורה היהודית- חלק ז'

יהודים, הם הלב בגוף הכללי של האנושות

הערה: כבר 3000 שנה היהודים לא נמצאים באחדות רוחנית וכל מה שמאחד אותם זה רק אנטישמיות, פוגרומים, בריחה מייסורים. אנחנו לא מבינים, מה זה אומר להיות באחדות, אין לנו שום דוגמה.

תגובתי: לכן מתגלה חכמת הקבלה ומסבירה לנו מה לעשות. צריכה להתרחש מהפכה פנימית עצומה בכל אדם ובכל העם, כדי להשיג את תנאי האיחוד "ואהבת לרעך כמוך", על פני כל הבעיות. כל הבעיות מכוסות על ידי האהבה. אנחנו צריכים לעשות את זה. כל העולם ממתין לדוגמה הזאת מאיתנו ולהזדמנות לעשות את אותו הדבר. אנשים רוצים את זה בתת מודע, מפני שאחרת אין לאנושות אפשרות להמשיך להתקיים.

תראו מה מתרחש היום. אנחנו כבר הגענו למצב שבו כל כדור הארץ וכל החלל, היקום, שמהווה בפני עצמו מערכת אחת, נמצאים במצב של חוסר איזון. וכל זה דווקא בגלל האדם, בגלל היהודים. בסופו של דבר יהיה ברור שכל הבעיות מופיעות בגללם. מגיעים צונמי, הוריקן, רעידת אדמה, התפרצויות של הרי געש, בצורת או להיפך שיטפונות, בכל הדברים אשמים היהודים, מפני שהם לא מביאים את העולם לאיזון.

הערה: אני חושב, שקשה לאנשים לקבל את זה.

תגובתי: אנחנו צריכים להסביר במהירות, שכל זה נכון! רק מה אנחנו נעשה עם זה? לכן בפני האנטישמיים עומדות שתי בעיות: אם להשמיד את היהודים כדי שלא יהיה רע בעולם, או לחייב אותם לעבוד בצורה נכונה, ואז העולם יתקדם לקראת השלמות. אבל להשמיד אי אפשר, מפני שהעולם תוכנן כמערכת שלמה ומושלמת, והסוד של השלמות הזאת נמצא אצל היהודים. כלומר, הדבר היחיד שדרוש לכל האנטישמיים, לכל השונאים ובכלל לכל בני האדם בעולם, זה ללחוץ על העם היהודי, כדי שיגיע לאיחוד, ואז דרכו יתפשטו בעולם שלנו החוקים הטובים של הטבע.

שאלה: היהודים זהו האיבר החשוב בגוף הכללי של האנושות?

תשובתי: כך גם נאמר, שהם הלב.

הערה: כלומר הם לא יותר טובים או יותר גרועים מאחרים, אלא פשוט מהווים איבר שחייב לחלק ולפזר את הדם בכל הגוף?

תשובתי: הם צריכים לחלק ולפזר את "הדם הנכון". נקווה, שנוכל לעשות זאת.

מתוך תוכנית טלוויזיה "ניתוח שיטתי של התפתחות עם ישראל", 29.07.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest