דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שתהיה לכם החלמה מהירה!

שתהיה לכם החלמה מהירה!

שאלה: לפעמים אנחנו עוברים מצבים חזקים ובלתי רגילים. זה טוב אם אתה נמצא בקבוצה, ליד המורה והחברים, אבל מה יעשה אדם שלומד לבד בבית, בצורה וירטואלית?

תשובתי: כתוב שהבורא הוא הרופא לשבורי לב. אני לא בעל הבית על המצבים שלכם. האור שמגיע לאדם מחשב בדיוק את המצב שלו, את האופי שלו, את שורש הנשמה שלו, את כל הפרמטרים. אנחנו לא מסוגלים לחשב את הכול ולומר איך זה צריך להיות בכל מצב.

אבל אם אנחנו עושים את כל מה שצריך, ההתקדמות שלנו תהיה תמיד האופטימלית ביותר. מלמעלה מתבצעת על האדם פעולה שמחושבת במדויק בהתאם למיליוני פרמטרים, כדי להעלות אותו ממצבו הנוכחי אל המצב הבא.

זאת לא הדאגה שלך למדוד ולבדוק את כל זה. לא תוכל להשיג את זה. רואים את כל זה רק מתוך השגת המערכת הכללית מלמעלה למטה. כשאתה עולה לעולם האצילות, לחלק העליון שלו (ג"ר) ומתחבר עם פרצוף אבא ואמא, שהן מדרגות גבוהות מאוד – אז אתה מתחיל לראות כיצד פועלת מחשבת הבריאה. זהו התענוג הגדול ביותר מבין כל התענוגים האפשריים.

זה נקרא "זיו השכינה", ההרגשה של איך מטרת הבריאה, המוח העליון, הכוח העליון, מחשבת הבריאה, שכולה אהבה, ממלאת את כל מלכות דאין-סוף ומביאה אותה, בכל פרטיה, לגמר התיקון. זהו המצב המושלם ביותר של האדם.

אבל לא צריך לפחד שהמצבים שאנחנו עוברים בינתיים יכולים לגרום לאדם נזק כלשהו. אלה הם שלבי ההחלמה של הנשמה. כמו שאדם שהיה חולה זמן רב ופתאום מרגיש שהוא נעשה בריא יותר. פתאום ההרגשות שלו מתחדדות, העיניים נפקחות, מתווספים לו כוחות פנימיים, והמחלה עוברת לאט לאט. כך אנחנו מחלימים בהדרגה…

מתוך שיעור על מאמר של בעל הסולם מהספר "שמעתי", 23.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אל תבקשו ש"הרשעים" ימותו…
כשהעליון מרים אותך על הידיים…

כמה שנות אור מאיתנו עד למהות שלו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest