דף הבית / המשבר ופתרונו / שקיעתה של בבל, חלק 7

שקיעתה של בבל, חלק 7

היום הופך להיות ברור, שבמישור העולם שלנו אין לנו יותר מה לעשות, שאנחנו מיועדים "לטפס" למעלה. ומתוך מצב של ריקנות בדרגה הזאת, בו זמנית מופיע המצב הבא של אפשרות של התפתחות רוחנית.

ועל הגבול ההיסטורי הזה אנחנו נמצאים, כל האנושות. ובוודאי שקבוצת אברהם חייבת "להגיח", להראות את עצמה בצורה נכונה בפני כל העולם ולהתחיל בעלייה הכללית, כדי להעלות את כל "בבל" האנושית עד לדרגה שאליה אמורה להגיע כל האנושות, כל הבריאה, עד לדרגה של הכוח העליון.

במילים אחרות, צריך כל הזמן לחפש, כל הזמן לעבוד על האיזון בין הכוחות החיובי והשלילי, האגואיזם והאלטרואיזם, לאחד אותם ביניהם ב"קו אמצעי" ולהשיג איתו את הכוח העליון, עד לדבקות עימו ממש. זו כבר המדרגה הבא.

בזמנו, אברהם הוציא את האנשים והראה להם כיצד לאזן את שני הכוחות. אותו הדבר גם עכשיו, קבוצת אברהם צריכה להראות כיצד להוסיף חיוביות לשליליות התהליך, לאגו של ההתפתחות הגשמית של האנושות בכללות.

שאלה: זאת אומרת, לא תהיה חזרתה של אותה בבל?

תשובתי: לא. בבל מגיעה לתיקון. ולכן כל האנושות עולה לדרגה הבאה. העולם שלנו נעלם ואנחנו מתחילים להרגיש בחושים החדשים שלנו את המצב הבא, את המדרגה הבאה, שאנחנו קוראים לה "רוחניות" או "בורא".

ההמשך יבוא…

מתוך התוכנית "בבל אתמול והיום", חלק 4, 27.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
שקיעתה של בבל, חלק 6
שקיעתה של בבל, חלק 5
שקיעתה של בבל, חלק 4

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest