דף הבית / המשבר ופתרונו / שנת התנועה אל העם

שנת התנועה אל העם

שאלה: אתה אמרת, ששנת 2013 תהיה שנה של שינויים גדולים. הייתי רוצה לשמוע ממך בקשר לכך איזו "ברכת הדרך".

תשובתי: אני חושב, שהשנה הזאת בעולם תעבור בצורה רגועה יחסית. העולם ידחה את הסוף. הנפילה הכלכלית תימשך, אך בצורה איטית יותר – השלטונות ידפיסו כסף, ינפחו כל מיני "בועות" ובאופן כזה ימנעו את הקריסה.

אבל אנחנו צריכים להבין, שהתקופה הזאת היא דווקא טובה לנו: לצורך ארגון מחדש, להמשך התלכדות, להכנה אינטנסיבית ולהפצה טובה, כדי שאנחנו נלמד לדבר בצורה נכונה לקהל, נוכל לצאת לרמה שלו, להיות לידו. חייבים להראות לאנשים שישנה דרך התפתחות שונה לחלוטין ושרק היא הדרך הנכונה, הריאלית והיחידה. כאשר הם יבינו שאין דרכים אחרות, אז הם יראו שאנחנו באמת מציעים את הפתרון היחיד.

אנחנו לא צריכים להתחרות עם האחרים ולשכנע את העם בצדקתנו, כפי שהשלטון הסובייטי עשה זאת בעבר, בכך שטען ש"הניצחון של הקומוניזם הוא בלתי נמנע, מפני שהוא נכון", אנחנו צריכים רק לעבוד על עצמנו, על התנועה אל העם, ובהדרגה אנחנו נצליח.

לכן הסדנאות שלנו צריכות להיות קרובות לקהל, לעם. זה לא אומר שאנחנו מתדרדרים כלפי מטה. אם אדם יכול להסביר בצורה פשוטה דברים גבוהים, זה סימן שהוא מבין אותם, שהם חיים בתוכו. הוא מתרגם אותם משפת הספר לשפה הפנימית שלו, ואחר כך מביע את זה בשפה פשוטה לאחרים. לכן חשוב לנו מאוד להעמיד את עצמנו בצורה כזאת, כדי להוריד את הרף להסבר פשוט.

מתוך קורס יסודות הקבלה, הכנה לכנס, 30.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
סדנאות לקהל חיצוני?
שנת 2013 הנפלאה
הדרך של הקבוצה העולמית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest