שיעור וירטואלי 4.10.09

laitman_2008-11-14_sl_70.jpg

להלן תקציר השיעור הוירטואלי, שנערך ב-4.10.09, על פי מאמרו של בעל הסולם "ששים רבוא נשמות".

הנברא היחיד הוא הרצון לקבל. במקור הרצון הזה דומה לבורא, אך במידת המילוי שלו עם האור, הוא מתחיל להרגיש שינויים פנימיים. בהדרגה הוא מגיע למצב שהוא הופך להיות מקבל לגמרי, כלומר, הפוך מהבורא.

חוסר היכולת להיות דומה לבורא מורגש בנברא כאסון, כבושה חזקה מאוד, שאין לה דומים בעולם שלנו. הבושה הזאת היא הסיבה לשבירה של הנברא ל-600 אלף נשמות בסיסיות עם חלוקה הבאה להרבה ניצוצות.

במשך הרבה גלגולים, כל ניצוץ עובר מגוף לגוף ו"צובר" אגואיזם. הרצון האגואיסטי שהתפתח מגלה את הריקנות וחוסר השלמות של העולם שלנו, ומביא את האדם לחיפוש אחר הרוחניות. מרגע זה מתחילה חזרתו למקור.

המשימה שעומדת בפני כל נשמה פרטית היא לצרף לעצמה את כל החלקים השבורים של הנשמה הכללית, הנקראת אדם הראשון, ועל ידי כך להידמות לה. כשהאדם רוכש את תכונת ההשפעה, ומגלה תמונה אמיתית של המציאות, הוא רואה שמחוצה לו לא קיים שום דבר, הכול נמצא בתוכו, בנשמתו.

במילים אחרות, השבירה שללה מאיתנו את הרגשת האחדות של הגוף האחד, את הרגשת הקשר המקורי בינינו. שיקום הקשר הרוחני לא רק מחזיר אותנו למציאות האמיתית, אלא גם מעלה אותנו לרמה חדשה, גבוהה יותר של קיום.

להורדת השיעור: video.gif וידאו | audio.gif אודיו

לשיעורים הקודמים:
שיעור וירטואלי 23.08.09
שיעור וירטואלי 16.08.09

One comment

  1. יורם אוליאל

    ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה.  זו המילה החשובה במישפט "כלל."   כמו שאני אוהב את עצמי, כך אני אוהב אתהסביבה וזו עובדה. האים זה לא כך? ואז השאלה שנובעת מכך היא ,איך אני אוהב את עצמי? הייתי מבקש התיחסותך ותודה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest