דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / פוסטים נבחרים / שורשי האנטישמיות הנצחיים עד גמר התיקון, חלק ה'

שורשי האנטישמיות הנצחיים עד גמר התיקון, חלק ה'

שאלה: היום יש בעולם טענות לגיטימיות רבות כלפי ישראל. האם לדעתך הסיבה היא באנטישמיות או באנטי-ציונות, בחילוקי הדעות הפוליטיים?

תשובתי: הסיבה היא לא חילוקי הדעות הפוליטיים. פשוט האנשים לא רוצים להיות קשורים לישראל ולעם ישראל. אבל הם לא יכולים למחוק את זהותם ולהפסיק להיות יהודים. אבל לפחות הם יכולים לעשות כל מאמץ כדי להימנע להיות ציונים מוצהרים. הם יכולים להתכחש לציונות, אבל הם לא יכולים לברוח מהמוצא היהודי שלהם. לכן, הם מנסים להתנער לפחות מהקשר לציונות.

הערה: אבל הם באים בטענות ספציפיות כלפי ישראל בנוגע לפוליטיקה, למדיניות, לזכויות האדם.

תשובתי: האנטישמים מסווים את עצמם על ידי טענות צודקות, כביכול. אנטישמי לא יכול להודות בכך שהוא שונא אותי רק בגלל שאני יהודי, לכן הוא מוצא שורה שלמה של תירוצים שמצדיקים את שנאתו.

האשמה הנכונה ביותר שמגיעה מהאנטישמים היא ההודעה בכך, שהיהודים אשמים בכל הצרות בעולם. זאת טענה מוצדקת, ואני מסכים! אני מוכן להסכים איתם, כי היהודים הם באמת הסיבה לכל הבעיות בעולם.

אם היהודים היו מממשים את תפקידם על פני כדור הארץ, אם הם היו חוזרים לאהבה הדדית ומראים דוגמה לכל העולם, לכל האנושות, אם הם היו מממשים את תוכנית הבריאה, אז הם היו הופכים לכוח חיובי בעולם, ואילו עכשיו הם מהווים כוח שלילי.

שאלה: אילו העם היהודי היה חוזר לאהבה ולהשפעה, מה היה קורה לאנטישמיות הטבעית?

תשובתי: אם היינו חוזרים לאהבה ולהשפעה הדדית, והיינו מלמדים את כל העולם, אז היינו הופכים להיות "אור לגויים". אז האנטישמיות הייתה נעלמת, כי אומות העולם היו מרגישים מבפנים שסוף סוף היהודים עושים את מה שהם חייבים לעשות.

אומות העולם לא יידעו מה התפקיד של היהודים, אבל הם ייראו שהיהודים חייבים ללמדם כיצד להשתמש בכוח השני של הטבע, בכוח האהבה האלטרואיסטי שיכול לתקן ולהרגיע את העולם כולו, לעלותו לדרגה אחרת, להוציא אותו למימד הרוחני, לעולם שלם ונצחי.

שאלה: ומה יקרה אז לשנאה הטבעית שבלב האנטישמי?

תשובתי: הוא לא ירגיש שנאה, להיפך, הוא ירגיש אהבה, והוא יודה ליהודים על כך שהם קיימים ומלמדים אותו. אומות העולם רוצים ללמוד מאיתנו.

על ידי הטענות שלהם על כך שכל הבעיות נובעות מהיהודים, הם בעצם רוצים לומר, שהם לא מסוגלים לעשות שום דבר נגד היהודים. הם מהווים רק 0.2% מכלל אוכלוסיית כדור הארץ, אבל תראו כמה צרות הם גורמים לכולם. אף אחד לא יודע מה לעשות עם העם הזה.

הוא מפוזר על פני כדור הארץ, אבל בגללו יש רק בעיות. אין אדם בעולם שלא מודאג בגלל היהודים. לא מדברים כל כך הרבה על הסינים ועל הדרום אמריקאים, למרות שבכמות הם מיליארדים, אבל מיליונים ספורים של אנשים נמצאים תמיד במרכז המחלוקת.

אבל המצב הזה יכול להתהפך במאה שמונים מעלות לצד הטוב. הרי אומות העולם ירגישו שאנחנו המורים ומלמדים אותם כיצד לחיות טוב. בדיוק לזה הם מצפים מהיהודים.

תקשיבו מה הם אומרים לנו ומודיעים באופן ברור, שמהיהודים נובע כל הרע שבעולם. למעשה, אפשר לתרגם זאת למילים אחרות, "אנחנו חלשים והיהודים חזקים, תסתכלו מה הם עושים איתנו. אנחנו קטנים והם גדולים, כי הם מסוגלים להרוס את החיים לכל העולם. הם בסך הכול 15 מיליונים ותסתכלו מה הם מעוללים עם יתר שבעה מיליארדי בני אדם. האם זה יתכן? אבל זה בדיוק מה שקורה ואנחנו לא יודעים מה לעשות איתם!".

אומות העולם מודיעים לנו שהם חלשים ותלויים בנו. ואם אנחנו נראה להם מה יש לנו, אם נרצה להעביר להם את זה על ידי דוגמה אישית, אז היחס שלהם מיד ישתנה.

אם אנחנו נרצה סתם להעביר להם את זה, זה לא יעבוד. הם יחשבו שאנחנו רוצים שוב לרמות אותם. לכן, אנחנו חייבים קודם לסדר חיים טובים בינינו כדוגמה לכל יתר העמים. זה נקרא "להיות אור לגויים". אומות העולם ירצו ללמוד את זה מאיתנו. אנחנו חייבים להיות "ממלכת כוהנים", כלומר, משרד החינוך העולמי.

הערה: לצערנו, זמננו תם…

תשובתי: נכון מאוד! ודווקא בגלל זה צריך להחליט באופן דחוף מה אנחנו עושים!

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 458, 25.11.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest