דף הבית / חינוך, ילדים / "שולחן עגול" הוא מכשיר של אינטגרציה

"שולחן עגול" הוא מכשיר של אינטגרציה

שאלה: האם אפשר, בתור הכנה למומחים, לארגן "שולחנות עגולים" רציניים עם השתתפותם של המורים שלנו, סטודנטים ומדענים?

תשובתי: תנסו כל מה שרק אפשר.

"שולחן עגול" זה מכשיר לפעולה הדדית אינטגרלית. בתוך "השולחן העגול" אתם יוצרים כוח אינטגרלי חדש שלא היה לאף אחד ושלא מהווה סתם סכום של כל הרצונות והמחשבות של המשתתפים, אלא הרבה יותר גבוה. כי הם לא סתם משוחחים ביניהם ומגיעים לאיזו מסקנה משותפת, הם גם מתבטלים רגשית כדי להתחבר עם האחרים, כדי ליצור אדם אינטגרלי אחד ויחיד, ליצור אישיות חדשה. הרגש שנוצר ביניהם מהווה מכשיר חדש לגמרי לפיתרון כל הבעיות, כל השאלות, כל הפנטזיות, להכול.

אתה יכול ללכת עם המכשיר האינטגרלי החדש הזה לכל מקום, לפתור את כל השאלות ותמיד תפתור אותן נכון, מפני שהעולם הוא אינטגרלי, ובזה אתה מעמיד את עצמך באיזון עם הטבע. ואנשים ש"התבייתו" על זה, כמו שאומרים, כל הזמן משתוקקים לזה. הם מרגישים שיש כאן השראה מיוחדת, התעלות, זוהי הדרגה הבאה של ההתפתחות שלנו, כשאתה בעצם יכול להתנתק מהגוף שלך ולהרגיש את עצמך כקיים לא בניתוק, אלא בשׂכל וברגשות הרבה יותר נעלים, מאשר כשאתה לבד.

לכן, תצרפו לזה אנשים. הם ישתוקקו לחפש כאלה קבוצות, כזאת הזדמנות, בצורה אינסטינקטיבית. אני חושב ש"שולחנות עגולים" ניתן להעביר דרך ערוצי הטלוויזיה וכל מיני הערוצים הווירטואליים. פשוט צריך לטפח אותם.

מתוך שיחה על חינוך אינטגרלי, 22.05.2012

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest