דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שוויון במשפחה הכללית

שוויון במשפחה הכללית

כל הנשמות מחוברות ביניהן ומחולקות לדרגות שונות: דומם, צומח, חי, מדבר והדרגה הרוחנית. בדרגה הרוחנית נמצאות נשמות שכבר תיקנו את עצמן. בדרגת המדבר נמצאות נשמות שמשתוקקות לתיקון, ישנה בהן "הנקודה שבלב".

וכל השאר, ייתכן שגם לא נדרשת מהם התקדמות כזאת. מי שתתעורר בו "הנקודה שבלב", הוא יעלה למעלה ויתקדם, אך אלה יהיו מקרים מיוחדים ויוצאי דופן. ובכללות, הנשמות אינן עוברות כאלה שינויים חדים.

זה אומר שאין כל צורך לדרוש מהאנושות כולה שתקבל על עצמה את המבנה של החברות המפותחות. לכן קשה לנו להאמין לבעל הסולם שכתב שכל בני האדם כבר הפכו להיות משפחה אחת ושהאנושות מוכנה לגילוי המשיח, אך זה כך.

חלק מזערי של המוח, בגודל של מילימטר על מילימטר, מנהל את כל הגוף. מדובר על מיעוט שצריך לנהל את כל האנושות והוא צריך לעשות את הקשר לאלוקות. ושאר האנושות תקבל מהחלק הזה את התיקון בצורה פסיבית, שתואמת לסוג הנשמות שלהם.

אין צורך לשנות זאת ולהשוות את כולם לפי הדוגמה הדמוקרטית. הם יהפכו לשווים מאוחר יותר, כאשר כל אחד יתקן את עצמו בהתאם לפוטנציאל האגואיסטי שלו, עם הרשימו שלו. אז כולם יהפכו להיות ל"גוף" אחד, אבל ב"גוף" אחד יש 90% "בשר", "עצמות", "גידים", "שרירים" ועוד.

כמה איברים חשובים קיימים בגוף? כמה מזה מוקצה למוח? ומה מהמוח מהווה את האדם? נקודה קטנה, מיקרו פרוססור, לא יותר.

מתוך שיעור על עקרונות החינוך הגלובלי, 21.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
חלקים שונים של מערכת אחת
דרגות הבחירה החופשית
סדר תיקון הנשמה הכללית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest