דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שהאור ימשיך את עבודתו

שהאור ימשיך את עבודתו

לימוד חכמת הקבלה נותן לנו את הקשר עם העולם העליון. הניתוק בין העולם שלנו והעולם הרוחני זהו תהום, מחסום, קיר ברזל, שלא ניתן להזיזו אלא רק האור העליון מסוגל לשבור אותו. לכן איננו יכולים להתחבר עם העולם הרוחני העליון, אלא רק בלימוד המקורות האמיתיים: כתבי רשב"י, האר"י, בעל הסולם, הרב"ש. רק הודות להם, יגיע אלינו המאור המחזיר למוטב.

אנחנו חייבים ללמוד באופן קבוע את כתביהם, ובכך לתת הזדמנות ואפשרות לאור להמשיך את עבודתו. כך תרגישו שאותו האיחוד שהשׂגנו בכנס, יתפשט מתחילתו ועד ל-10 הספירות וירכוש מילוי. אני מצפה שזה יתרחש בקרוב ממש, לכל אחד ממשתתפי הכנס. אנחנו עוד נרגיש, איזו התמזגות הדדית זה בזה, השׂגנו: גברים, נשים, ואפילו ילדים! כל אחד מאיתנו רכש כלי יותר רחב, רב-גווני ומורכב, שבו הוא כבר יכול להכין את עצמו לקבלת האור.

ואם עכשיו, לאחר הכנס, כולנו נחייה במכלול נושׂאים (תמאטיקה), כך שנלמד בשיעורים את כתבי המקובלים, אז נהיה מחוברים עם אותו האור שהם נושׂאים בתוכם. וחוץ מזה, נתחבר עם כל החברים שבאותו היום, באותן 24 השעות, עוברים יחד איתנו על אותו החומר. שום דבר לא יוכל לחבר אותנו יותר, מאשר נוכחות יום יומית בשיעור. הודות לכך שנמשוך כל יום מנות חדשות של האור המקיף, מה שהתהווה ונוצר בינינו בכנס, מה שהנחנו לו התחלה, אותו הגרעין ש"שתלנו באדמה", ימשיך להתפתח, ייתן לנו את 10 הספירות שלו. ובהן אנחנו נרגיש את האור העליון, את גילוי הבורא.

אנחנו נמצאים בפתח של זה. זהו תהליך מצטבר, כמו שכתוב: "פרוטה ועוד פרוטה מצטברת לחשבון גדול". והאיחוד שנוצר בכנס, זהו הישׂג גדול מאוד. זו ממש התחלה של שלב חדש בהתפתחות הרוחנית שלנו.

מתוך השיחה המסכמת בכנס "קבלה לעם" העולמי, 11.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
סגולה – גישה למערכת הרוחנית
בהמשך יהיה קל יותר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest