דף הבית / כללי / "שאל את המקובל" – שאלות מהבלוג בטלוויזיה

"שאל את המקובל" – שאלות מהבלוג בטלוויזיה

למי מכם שאינו יודע, בכל יום חמישי, יש לי תוכנית בטלוויזיה שנקראת, "שאל את המקובל". בתוכנית משולבות בין היתר שאלות שאתם כותבים לי כאן בבלוג.

התוכנית משודרת בערוץ 98, הערוץ הקהילתי, ב HOT וב YES, מ 21:00 ועד 21:30, וממשיכה לחצי שעה נוספת בערוץ הטלוויזיה באינטרנט http://www.kab.tv/. למחרת בבוקר, ביום שישי, משודרת התוכנית במלואה בשידור חוזר בטלוויזיה במסגרת שידורי "בוקר אור" (06:30-07:30).

הנה תשובותיי לשתיים משאלותיכם, מתוך התוכנית האחרונה.

שאלתו של יוסי: בסוף השבוע האחרון דחו האירים במשאל עם את האמנה האירופאית החדשה (ראו ב ynet). רבים מהאירופאים טוענים שהם אינם רוצים להיות תחת זהות אירופאית אחת. הם בעד האיחוד, אבל אינם רוצים לאבד את זהותם.

שאלתי היא, האם יש לאיחוד האירופאי סיכוי להמשיך לאורך זמן ומה אפשר ללמוד מהמקרה הזה על התפתחות האנושות?
 

תשובתי בוידאו

לחצו לצפייה בסרטוןהאם לאיחוד האירופי יש סיכוי?

שאלתה של שרית: מצד אחד אני מאוד רוצה לתרום להפצת חוכמת הקבלה, מצד שני איני מבינה איך אני יכולה להפיץ משהו שלא הגעתי אליו בעצמי? הרי אין לי מסך, וודאי ובוודאי שאיני בגמר תיקון… על סמך מה אפיץ את חוכמת הקבלה? הרי עדיין לא חוויתי דבר באופן אישי, מלבד הקול שקורא מתוכי ללמוד את חוכמת הקבלה.

תשובתי בוידאו

One comment

  1. ברוך – נזרקתי מהקדושה (2:29 ,30.06.08)

     
    שלום לרב לייטמן בעבר למדתי בקבוצה שלך ולצערי הרב בשלב מסויים "הבורא זרק אותי מכל המדרגות"… כמובן שהתחושה היא נוראית ותחושה של בושה אינסופית. (למרות שאני מבין שזה היה לטובתי). אני מנסה לשקם את עצמי וכל פעם אני שם לב שאני לא מסוגל לעזוב את הדרך של הקבלה וזה מלווה אותי גם כשאני לא מחובר אליכם, אני שם לב כל פעם שאני רוצה לשקם את עצמי, להתחתן ולבנות משפחה בכדי שאוכל להמשיך, כאילו תמיד כל העולם מתנגד לדרך שלי.. ממש שנאה תהומית כלפי מי שאני.. האם להסיק מזה שכעת אני אמור לעזוב את הקדושה ולהשקיע בגשמיות ביתר שאת? אני מרגיש מצד אחד שאני מאוד אמיתי עם עצמי ולא משקר לעצמי, אולם כל היתקלות בבניה של עצמי מחוץ לתחומי הקבלה מצטיירת כשגויה.. זקוק לעצתך…

    לברוך היקר,

    בוא אלינו, אלינו לים

    [אל הים] הבהיר הפתוח

    [אל הים] של חכמת הקבלה

    http://www.youtube.com/watch?v=59znTEG3fl0

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest