דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שאלתם ? – אני עונה… – 43

שאלתם ? – אני עונה… – 43

laitman_2011-05-11_3334_w-70.jpg

שאלה מהבלוג באנגלית: אני ובעלי מתייחסים ברצינות רבה לעבודתנו. לפעמים הבעל מגיע עד לנקודה כזאת עמוקה של אכזבה, דאגה, חרדה ואפילו "זעם" ממה שמתרחש בעולם, שהוא מרגיש, מבפנים ומבחוץ, כאילו הוא העמיס על כתפיו את כל העולם וחייב למצוא פתרון לכל התוהו ובוהו ששורר שם. במה אני, כאשתו, יכולה להקל על עבודתו, לעזור לו להרגיש יותר מאוזן ורגוע, לעזור לו להבין במה מסתכמת האחריות שלו?

תשובתי: אישה יכולה להרגיע ולייצב את בעלה, יותר מכל אחד אחר. הוא צריך להתמצא יותר בהרגשת העולם ובהנהגתו של הכוח היחיד. אנחנו מרגישים את העולם רק בתוכנו, בתוך התכונות שלנו, כלומר, לפי מידת הקלקול שלנו אנחנו מרגישים את העולם במקום את הבורא. תתקן את עצמך, ותרגיש את עולם אין-סוף בהופעת הבורא אליך.

שאלה מהבלוג באנגלית: האם מי שעובר את המחסום צריך להשתוקק להיות קרוב יותר פיזית לקבוצה? אם לא, האם הוא גורם לעצמו נזק בכך?

תשובתי: המחסום הוא הגבול בינך לבין החברים.

שאלה מהבלוג באנגלית: אני יודעת שגילוי היצר הרע בתוכי הוא חלק מדרך התיקון. אני מבינה שבזה הבורא רוצה להראות לי עד כמה אני הפוכה ממנו וכמה אני רחוקה מתכונת ההשפעה. אך האם זה לא מספיק כדי לגלות את הרע בתוכי? מדוע הוא גדֵל עד לכאלה מימדים מפלצתיים, עד שהוא מנהל למעשה את הכול? אני מרגישה את הרע בתוכי, כפי שלא הרגשתי מעודי, ורואה כמה כאב הוא מסב לאנשים הסובבים אותי.

תשובתי: אלה הם הרצונות שלך, שמתגלים לך לפי מידת היכולת שלך להתגבר עליהם ולתקנם.

ידיעות קודמות בנושא:
עולם שבו "אין עוד מלבדו"
רוצה להיות מעבר למחסום!
אי אפשר להסתדר בלי הרוע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest