דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שאלתם אני עונה – 239

שאלתם אני עונה – 239

הערה: אני שואל את המורים שאצלם אני לומד באקדמיה לחכמת הקבלה במוסקבה את השאלות שיש לי, אני מקבל תשובות, אבל הן אינן שלמות. אני רוצה להציג לפניך את השאלות.

שאלות:

1) האם בקרב מקובלים, התלמידים שלך יש כאלה שמנסים או מוכנים לבדוק בפועל או לפחות לדון באופן רציני בשיטות חינוך שלא ניתנו במקורות קבליים (יכול להיות שניתנו, אבל לא בצורה ברורה)? אם לא, אז למה?

תשובתי: אנחנו דנים רק בשיטת חכמת הקבלה.

2) למה המורים שלי נמנעים לדבר על תמונה של העולם שאותו בני אדם מרצון או שלא מרצון או שלא במודע יוצרים בתוכם ושאותו חכמת הקבלה מנסה לתקן?

תשובתי: חכמת הקבלה מדברת על כל המצבים של האדם.

3) מצד אחד, כל מה שקיים בעולם הגשמי, זו תוצאה של הכוחות הרוחניים, ואילו הכוחות הרוחניים אינם נגישים באופן מלא אפילו למקובלים שנמצאים בדרגות גבוהות.

תשובתי: במידה של העלייה הרוחנית מושגת כל התמונה של הכוחות הרוחניים וירידתם לעולם הזה.

4). מצד שני, בעולם הגשמי הכוחות הרוחניים מגלים את עצמם בצורה מפורטת מאוד. האם התלמידים שלך מוכנים לכך שיוכלו לראות ולהשתמש בידע מעשי שמגלים מדענים מטריאליסטיים, להשתמש לפחות לצורך הסבר של ידע קבלי לאנשים?

תשובתי: התלמידים שלי מוכנים.

5). הארכיון, שמתוכו אתם בוחרים את המידע שכדאי להוציא לאוויר העולם, הוא כל כך עצום, שאנשים פשוט לא יכולים למצוא את מה שאקטואלי עבורם. לכן עבור רוב בני האדם התוכניות ברדיו ובטלוויזיה הרבה יותר מועילות, מאשר קריאה של כל החומר ברצף. למה אתה לא נותן קישורים לְמה שאתה משדר לאוויר העולם?

תשובתי: אתה מוזמן לקחת את המשימה הזאת על עצמך, לי אין זמן לזה!

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest