דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / שאלות ותשובות – 122

שאלות ותשובות – 122

תשובות של מרצים ממכללת "קבלה לעם" לשאלות של קוראי הבלוג שלי בשפות השונות:

שאלה: בשורה של שאלות נגעת במקצת בנושא הבריאות. על רקע המסחור הגובר והולך של הרפואה, כאשר בעצם הרופאים מונעים ומשתכרים ממספר האיבחונים שהם עושים, ובעצם בכלל אינם מעוניינים בהבראת החולה, תציע בבקשה, כיצד רופא מן השורה צריך לנהוג בתוך המערכת הזאת? האם אפשר לעשות משהו, אם נמצאים בתחתית המבנה של מערכת הבריאות, או שעד שלא תתוקן המערכת הגלובלית כולה מן השורש, צריך להשלים עם כך ולהשאר בידי המערכת?

בהופעותיך אינך מקדיש הרבה זמן לרופאים, אך דרך החדרים שלנו עובר זרם גדול מאוד של אנשים, שרבים מהם לא תמיד זקוקים אפילו לעזרה רפואית.

תשובה: בלתי אפשרי לתקן מערכת חברתית כלשהי, כולל את מערכת הבריאות, ללא התיקון הכללי. לכן, פשוט תשתדל לבצע את עבודתך נאמנה, ואת זמנך הפנוי תקדיש לשיטת התיקון הכללי.

שאלה: אני מאד הייתי רוצה להודות על הערוץ שלכם, בו אני משתדל לצפות כל יום. תפיסת עולמי השתנתה מאוד. אני כבר בן 33, אך רק עכשיו התחלתי להבין משהו. לאחרונה אני רואה בבירור את תלות האדם בשגשוג שהוא יצר לעצמו. האדם הפך לעבד של החברה ושל עצמו. מדוע הקידמה סביבי הפכה לחסרת משמעות?

תשובה: כיוון שהתחלת להרגיש את ריקנותה. קידמה – היא התפתחות, ואילו ההתפתחות האגואיסטית מיצתה את עצמה. מה שקורה כאן, זו אינה התפתחות, אלא ניפוח בלון גדול שללא ספק יתפוצץ.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest