דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / שאלות ותשובות – 73

שאלות ותשובות – 73

תשובות של מרצים ממכללת "קבלה לעם" לשאלות של קוראי הבלוג שלי בשפות השונות:

שאלה מהבלוג ברוסית: היום 7 מיליארד בני אדם, 600 אלף נשמות קבועות –שבורות. הממוצע הנובע מכך – בערך 11.5 אלף גופים בנשמה אחת. האם הבנתי נכון שנשמות המקובלים הן שלמות יותר ואינן מתגלגלות?

תשובה: קודם כל, אין קשר בין הנשמות והגופים, בנוסף על כך יש נשמות רק למקובלים. להיות מקובל, לצאת לעולם הרוחני, לרכוש נשמה – הם הינו הך.

שאלה מהבלוג ברוסית: האם אנשי האומנות קרובים לרוחניות ולו בטיפה יותר מהשאר? אני מאד שמחה שקבלתי תשובה לשאלתי "האם יש רוחניות בציור?", כיוון שאני ציירת. מזה זמן רב מעסיק אותי הרצון לברר מהן כל צורות הביטוי העצמי של האנושות ביחס לרוחניות. עצוב מאד להודות בכך שכל העושר הזה היה רק לטובת האגו והתפתחותו. שאלה נוספת "למה הטבע מטביע בנו את הכישרונות הללו? על מנת להתאכזב? האם ישנו רמז כלשהו להשפעה בסוגי אומנות שונים?

תשובה: אנשי האומנות אינם קרובים יותר לרוחניות מכל השאר. ההיפך, אנחנו רואים שיש להם תאוות שהאדם הפשוט עדיין רחוק מהן. אך את האומנות עצמה אפשר לנצל להשפעה. דוגמה בולטת לכך היא מוסיקה קבלית. עכשיו מתחילים להתארגן תיאטרון, קולנוע וספרות קבליים. אף תכונה שלנו לא נבראה לחינם, צריך ללמוד להשתמש בה נכון.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest