דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / שאלות ותשובות – 64

שאלות ותשובות – 64

תשובות של מרצים ממכללת "קבלה לעם" לשאלות של קוראי הבלוג שלי בשפות השונות:

שאלה: 1. איזה גוף מסוגל לאתר תחומים מועילים באינטרנט, להשתמש בצורה מקסימלית בדעות ובהצעות קונקרטיות של משתמשי האינטרנט ולחקור לעומק את הכיוון הכללי? 2. מי צריך להיכלל בתוך המבנה המשותף הזה על מנת להתחבר ממש ולחבר באופן שקול את עולמם הוירטואלי של המשתמשים, בהתחשב בעובדה שבין המשתמשים קיימים גבולות וירטואליים ממשיים, שהם גם פיזיים וגם רוחניים? יתכן שאלגוריתם של חיבור מיועד לקיום אינטרנט. תודה שהוא קיים!

תשובה: אף מנגנון בקרה חיצוני לא יעבוד. רק אם האנשים שהגיעו להכרת הצורך בחיבור יתחילו לעבוד על כך בצורה פעילה, רק אז האינטרנט יתחיל למלא את תפקידו המחבר. יתכן שבין האנשים הללו יתקיימו מבנים ניהוליים, אך זה יקרה בדרך טבע.

שאלה: אני לומדת את חכמת קבלה זמן מועט, הייתי רוצה לשאול מה דעתך על כך: האם אני יכולה לבקש תיקון עבור אנשים אחרים, עבור קרובי המשפחה שלי, חברים לעבודה? כשעובדים בחברה, מרגישים מתי ניתנת לאנשים הזדמנות להשתפר, אך לעתים קרובות הם בוחרים בדרך הקלה והרווחית יותר עבורם. האם אפשר להביע בפניהם את עקרונות חכמת הקבלה? אני תמיד מנסה לראות אותם מהצד הטוב, ומאד פוגע בי כשהם מגלים את תכונותיהם הלא הכי טובות. האם הם יכולים להשתנות במידה שאני אאמין בהם יותר ואבקש עבורם?

תשובה: אם אנחנו רוצים לקבל תשובה במסגרת של חכמת הקבלה, עלינו לחזור תמיד ליסודותיה, לצורה בה חכמת הקבלה מסבירה את תפיסת המציאות. מחוץ לך נמצא רק הבורא: קבוע, שלם והטוב המוחלט. כל המגרעות שאת מרגישה נמצאות בך, בתוך פער התכונות שביניכם. לכן, חוץ מעצמך לא צריך לתקן אף אחד. ברגע שתגיעי להשתוות התכונות עם הבורא, יתגלה בפניך עולם באור מלא.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest