דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / שאלות ותשובות – 51

שאלות ותשובות – 51

תשובות של מרצים ממכללת "קבלה לעם" לשאלות של קוראי הבלוג שלי בשפות השונות:

שאלה מהבלוג באנגלית: אני מאד משתוקק ללמוד את חכמת הקבלה, אך לא על מנת לרכוש ידע, אלא על מנת למצוא בה תשובות על א-לוהים, על עצמי ועל משמעות החיים. אני נרשמתי ללימודי קבלה במכללת "קבלה לעם", ובציפייה לסמסטר חורף כבר התחלתי לקרוא ספרים ואני משתדל לראות את כל הדרוש. באחד מהשיעורים הוירטואליים טוני קוסינק אמר שאמצעי הלימוד הם ספרים, מורה וקבוצה. אני ערבי מוסלמי, לכן מאד קשה לי למצוא קבוצה. אני ביקשתי מכמה מחברי ללמוד איתי, אך הם סרבו כי אינם מבינים שלא צריך להיות יהודי בשביל ללמוד את חכמת הקבלה. האם ישנה אפשרות ללמוד לבד, על מנת למצוא את האמת? אם לא, כיצד אפשר למצוא פיתרון?

תשובה: תתחיל להתחבר לשיעורי הקבלה היומיים שלנו, תשתתף בפעולות המשותפות שלנו: ישיבות חברים, כנסים (אם ישנה אפשרות, תגיע אפילו פיזית). נסה להשתתף בפרויקטים משותפים בהפצה. בהדרגה תיצור לעצמך חוג חברתי שמורכב מאנשים שעבורם החיפוש אחר משמעות החיים חשוב מכל הדעות הקדומות על לאום, דת וגזע. כל המידע הדרוש נמצא באתר שלנו. בנוסף על כך, בדוק את רשימת מרכזי הלימוד שלנו, יתכן שאחד מהם נמצא בקרבתך.

שאלה מהבלוג באנגלית: אתה אומר שברוחניות שום דבר אינו נעלם. אני יהודי, ואם אני כבר הייתי בהשגה רוחנית בדרגה כלשהי בבבל, מדוע אינני יכול מייד להרגיש זאת?

תשובה: עם ישראל עבר שבירה, התבולל בין עמים אחרים, ולמרות זאת הדרגה הרוחנית הקודמת כבר נמצאת בנו בצורת רשימו, הכנה פנימית. לכן, דווקא מהסיבה הזו מונח על עם ישראל לממש על עצמו את שיטת ההשפעה ולהעביר אותה לעמים האחרים.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest