דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / שאלות ותשובות – 7

שאלות ותשובות – 7

תשובות של מרצים ממכללת "קבלה לעם" לשאלות של קוראי הבלוג שלי בשפות השונות:

שאלה: אף על פי שכל המתרחש בארגון "קבלה לעם" בכל יום מתברר יותר ומקבל יותר משמעות, אני עדיין מרגיש מרוחק במקצת. אני מתרחק מהזוהר, מהשיעורים, מהכול, ואינני מבין מה קורה לי. בבקשה תסביר, מה אני עושה לא נכון?

תשובה: לחיות רק בתוך התחושות שלך וללכת עם הזרם, אינו נותן את מה שצריך לתנועה, את המערכת עם הקשר ההפוך השלילי. את המערכת הזאת ניתן לייצר רק אם בוחרים באופן פעיל את מסלול התנועה. כמו שכתוב על הבורא: המחדש כל פעם את הבריאה. כך גם האדם צריך כל הזמן לחדש את הבריאה בתוך עצמו, כלומר את מטרתה. אז נוכל להתחיל לבנות לעצמנו את המרכיבים של מערכת עם קשר הפוך שלילי: קבוצה, ספרים, רב ולממש את השיטה של חכמת הקבלה. בנהר שבו אנחנו זורמים לים (ים של אור החכמה, אור הבורא) יש הרבה מערבולות, זרמים צדדים ומים עומדים. עליי לפחד שאגיע למים כאלה ואהיה במקום כזה פרק זמן לא ידוע, עד שגאות הנהר תוציא אותי משם ותאלץ לחשוב על המסלול. ולא ידוע מתי זה יכול לקרות.

שאלה: אני גיליתי את חכמת הקבלה בדרך לא רגילה. קראתי את עבודותיו של משה הס שעוררו בי את הנקודה שבלב. כעת אני שומע קורס ב-kabballah.info, ומודה על ההזדמנות לצעוד בדרך התיקון הרוחני. תודה!

השאלה שלי קשורה לאנטישמיות. מדוע בזמננו, זמן הגילוי וההפצה של חכמת הקבלה, האנטישמיות לא קטנה אלא להפך, גדלה? האם כדי שהאנטישמיות תהיה במגמת ירידה חייבים תיקון כללי? עד איזו מידה האנטישמיות יכולה להיות מדד למימוש והפצה של חכמת הקבלה בעולם?

תשובה: אנשים בעולם אינם יודעים מהי הסיבה לכל מה שקורה להם, מה הסיבה לקריסת כל המערכת המלאכותיות של האנושות, לפיכך הם, בתת-מודע אך במדויק, מאשימים בזה את נושאי תכונת הבינה, את היהודים, שבעצמם אינם יודעים מהו תפקידם בעולם ולכן אינם מבצעים אותו. היהודים הם הצאצאים של אותו החלק באנושות מתקופת בבל שנפרד מהשאר על ידי כך שקיבל את שיטת הקבלה כשיטת ההתפתחות. חלק מהנשמה הכללית התחיל להתפתח באופן מודע על ידי משיכת האור ולא על ידי ההתפתחות הטבעית של האגואיזם.

האור העליון לוחץ על האגואיזם, מפתח אותו וכך גורם לו להתייסר (ראה "ממשלת השמים" במאמר של בעל הסולם "השלום בעולם"). אנחנו חיים בתקופת התפתחות הנברא, כשלאחר 1995 האור התחיל להתגלות בנברא באופן פעיל וגלוי. המקובלים ידעו על כך עוד לפני מאות ואלפי שנים. היינו טועים לו היינו מגדירים את רמת חדירת האור על פני החושך, אף על פי שתלות כזאת כמובן קיימת. עלינו ללמוד להתמצא לפי אור, וכעת זה אפשרי לגמרי. מספיק שנביט על אלפים ומיליונים של אנשים המגלים את חכמת הקבלה עבור עצמם כשיטה של התפתחות.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest